• Vilken tur det va

7 juni brudar?

Hejsan!

Vi skall gifta oss den 7 juni, jag tänkte bara kolla om det är någon annan som har det datumet? Det vore kul att se hur långt ni andra har kommit...sen får man se om man blir stressad av det eller om man kan känna sig lugn...lutar väl åt stressad =)

• Svar på tråden 7 juni brudar?
  • Monken

Är det bilden som du har i galleriet? Den är väldigt vacker!

• lillan31
    Monken skrev 2008-01-21 23:31:43 följande:
    Är det bilden som du har i galleriet? Den är väldigt vacker!
    ja, visst är den fin. det är orkideér och en annan slags blomma som jag inte minns vad den heter. Men det spelar ju ingen roll...bara min bukett ser ut precis som på bilden...
  • Monken

Jag har funderat på vit bukett, tänkte i så fall Trumpetliljor... kanske... eller så kör jag en klassisk och har bara röda rosor... fast det kan ju bli lite väl dramatiskt... Hmm... SVÅRT!!

• lillan31

Har du inte hittat nån fin bild då?
    ja lätt är det inte!

Monken skrev 2008-01-21 23:46:26 följande:
    Jag har funderat på vit bukett, tänkte i så fall Trumpetliljor... kanske... eller så kör jag en klassisk och har bara röda rosor... fast det kan ju bli lite väl dramatiskt... Hmm... SVÅRT!!
  • Monken

Jo, jag har hittat massa fina bilder, nästan för många...

• stfa

Vi gifter oss 7 juni i Själevads kyrka i Ö-vik. Vi har velat fram och tillbaka mellan NY och Sverige, men nu när min M2b:s föräldrar inte ville åka till NY så blir det i Ö-vik. Känns otroligt bra att vi äntligen bestämt oss Ska fixa inbjudningskort nu i veckan och ska skicka ut dem till alla hjärtans dag.

• malfred

Jag ansluter mig hit också, vi ska också gifta oss den 7 juni. Det börjar verkligen närma sig med stormsteg =).
    Det verkar som väldigt många skickar ut sina inbjudningskort till alla hjärtans dag, det är en bra dag att få inbjudningskorten på. Jag är klar med dem och har skrivit adresser nu i flera dagar, är lite svårt att hitta folks adresser bara.

• Monken

Ja, adresserna kom vi på att vi ju inte hade alls alla, men det löser sig nog. Jag ska iväg och leta kuvert idag, har sett kvadratiska på Panduro som jag vill ha... frågan är bara om de har så många som jag behöver.

Vad många 7 juni brudar vi börjar bli. Roligt!!!

• Vilken tur det va

Jätte skoj att vi är så många! I helgen bestämde vi oss äntligen för hur inbjudan skall se ut! Så i helgen skall jag börja sätta ihop dom första. Spännande! Tjejer! I dag är det 134 dagar kvar...

• The Bumblebee

Vilken tur det va skrev 2008-01-24 08:52:03 följande:

Jätte skoj att vi är så många! I helgen bestämde vi oss äntligen för hur inbjudan skall se ut! Så i helgen skall jag börja sätta ihop dom första. Spännande! Tjejer! I dag är det 134 dagar kvar...
    Oj, du håller verkligen räkningen

Vi måste verkligen lägga på en rem. Har massa saker oklara fortfarande. Saker som brudbukett får vänta tills jag vet vilken klänning jag ska ha - och klänningen måste jag ju hitta omgående!
Svar på tråden 7 juni brudar?