• Vilken tur det va

7 juni brudar?

Hejsan!

Vi skall gifta oss den 7 juni, jag tänkte bara kolla om det är någon annan som har det datumet? Det vore kul att se hur långt ni andra har kommit...sen får man se om man blir stressad av det eller om man kan känna sig lugn...lutar väl åt stressad =)

• Svar på tråden 7 juni brudar?
  • The Bumblebee
    Monken skrev 2008-01-24 11:21:59 följande:
    Gulligt!!!!www.festingen.se/group.asp
    De var verkligen gulliga men ack så opraktsikt. Försöker fundera ut ett tillfälle då jag å sambon skulle använda de där, men kommer inte på något...
  • Monken
    Jodå, på alla romatiska promenader med strålande sol och gnistrande snö överallt!
  • The Bumblebee

Nu har vi kommit en bit på väg i planeringen iaf. Känns sååå bra!

Hoppas få inbjudningarna färdiga i helgen, så vi kan skicka ut dem till Alla ♥ dag (min födelsedag ). Innan dess måste vi alltså ha spikat gästlistan - vilket verkar vara den värsta planeringen av allt Så mycket svårare än jag trodde!
    Vi har även bokat lokal för fest och fixat toastmaster/madam. (vet inte vad hon vill kalla sig...). Sedan ska jag försöka komma iväg och prova klänning i veckan. Onsdag el. fredag - så att jag därefter kan bestämma mig om beställa el. inte beställa från Kina... Börjar ju brinna i knutarna om man ska hinna få klänningen i tid Kanske bäst att hitta nåt annat alternativ.

Kommer inte ihåg - och orkar inte läsa tillbaka i tråden Har ni skaffat klänning?

• lillan31

klänningen var det första jag införskaffade...

• The Bumblebee
    lillan31 skrev 2008-01-28 23:31:00 följande:
    klänningen var det första jag införskaffade...
    Trodde att jag skulle göra det oxå. Men så bidde det ju inte...
  • lillan31

har du funderat på nån speciell då?

• The Bumblebee

lillan31 - Superfin klänning!

• lillan31

The Bumblebee skrev 2008-01-28 23:32:36 följande:

lillan31 - Superfin klänning!
    TACK!
Svar på tråden 7 juni brudar?