Hjääälp, jag ska också gifta mig 7 juni!!! Har ni kommit så långt allihopa!!?? :-O
Nu blev jag sjukt stressad och fick ont i magen.
Vi har inte bokat kyrka eller lokal än, håller på och letar dock. Men det är svårt att hitta rätt lokal för festen. Vi vill vara utomhus på en herrgård vid en sjö.
Inga kläder är fixade, gästlistan är inte klar, fast vi har räknat ungefär att bli omkring 70 gäster kanske.
Värdpar är inte fixat, inte prästen i princip inget är ju klart förutom att vi ska gifta oss det datumet! Hahaha, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Jag hinner aldrig sätta mig och planera, jobbar ju heltid varje dag till fyra, och då är det försent att ringa runt och kolla saker.
Helgerna går åt till en massa annat, resande/gäster osv. Hur hinner ni med allt??
Min kille studerar heltid och jobbar även så han har också fullt upp. Oj oj, ska be till Gud att allt löser sig med bröllopet, för det ska bli helt perfekt!!
I alla fall, har någon tips på vad man ska börja med att planera?? Förutom lokal och kyrka för det har vi börjat med, men vad annat är viktigt??
Kram på er!!