• Vilken tur det va

7 juni brudar?

Hejsan!

Vi skall gifta oss den 7 juni, jag tänkte bara kolla om det är någon annan som har det datumet? Det vore kul att se hur långt ni andra har kommit...sen får man se om man blir stressad av det eller om man kan känna sig lugn...lutar väl åt stressad =)

• Svar på tråden 7 juni brudar?
  • lillan31

Det blir ju en bit att köra...Örebro-Arlanda...och det är ingen gäst som direkt ska åt det hållet.

• SnartJohanson

fråga nån granne att köra er till bensinpris

• lillan31

Vi får nya grannar på vår bröllopsdag ( flyttar in i vårt nya hus då) så vi lär inte hinna känna dem så pass väl att vi kan fråga....men jag tror att det löser sig.Det måste det ju göra

SnartJohanson skrev 2008-02-18 18:26:12 följande:
    fråga nån granne att köra er till bensinpris
  • Monken

Vi har bokat en resa till Thailand, men vi åker inte förrän 3 november och ska vara borta i 3 veckor. Vi väljer att ta bröllopsresan "så sent" just för att vi inte har pengar nu vid bröllopet. I början tyckte vi det var trist, men ju mer vi tänkte på det desto bättre kändes det. På så vis kan vi skaffa oss en rejäl "lyxbröllopsresa" + att vi åker mitt i allt det gråa som är i november.

• Monken
    Idag fick vi hem vårt vigselintyg samt en godkänd hindersprövning. Så nu är det fritt fram att gifta oss!!!
  • Joakina

Monken... det måste jag också ta tag i. Kanske i morgon
    Idag har vi varit och kollat på ringar...
    Spännande!

• Monken

Oo, det är så mysigt att kolla ringar!! Vad vill du ha?

• Vilken tur det va

Skickade alla våra inbjudningar så dom kom fran på alla hjärtans dag! Så nu är det klart!!! Känns otroligt skönt. Har redan fått svar från några

• junibrud2008

oj! kikade in i tråden: Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
    522 sidor och fick bläddra ända till sid 492 för att komma till dagens första inlägg... Helt omöjligt att hänga med i den tråden ju hihi

Ringar är verkligen ett svårt val, även när man väl bestämt sig så är det med viss tvekan

• Joakina

Ja va vill jag ha??.. Vi har fastnat för en viss ring och kommer nog se till att en guldsmed här i stan gör en liknande. (dock inte likadan då det anses som plagiat) Men igårkväll fann jag en annan ring på nätet som jag gillar ...och i natt (jo inatt! ) så funderade jag på en annan variant.....
    Det kommer INTE bli lätt....
    Lika svårt tycker jag det är med antal stenar... Hur har ni tänkt? Ska man bara ta ett antal? Igår kväll funderade jag på att ta en per betydande händelse i våra liv. En för att vi träffades, en för förlovningen, en för får son, en för vår dotter, en för brölloppet och en som alltid står för framtiden. På så vis kan man bygga på den framöver då vi är med om nåt betydelsefullt i våra liv tillsammans.... Visst är väl det en romantiskt genomtänkt plan...

Svar på tråden 7 juni brudar?