• Vilken tur det va

7 juni brudar?

Hejsan!

Vi skall gifta oss den 7 juni, jag tänkte bara kolla om det är någon annan som har det datumet? Det vore kul att se hur långt ni andra har kommit...sen får man se om man blir stressad av det eller om man kan känna sig lugn...lutar väl åt stressad =)

• Svar på tråden 7 juni brudar?
  • Monken

*s* Ja, tänk... så det kan bli! Jag känner hur jag blir mer och mer prinsessig ju närmare bröllopet vi kommer!

Joakina skrev 2008-02-26 13:17:02 följande:
    Monken.... *ASG* Jag med! För mig var det var inte heller alls planerat eller tänk överhuvudtaget. Men hemma hos mig står också en brudväska... så passande bra till klänningen Dessutom har jag köpt ett par handskar utan fingrar (ja ni förstår nog). Sitter bara fast i långfingret. Om jag ska använda dom?... *hm* ... Självklart! (vi får väl se) Tänk så det kan bli.....
  • SanSa

Har inte varit aktiv i tråden tidigare men tänkte nu ge mig till känna.

Våra inbjudningar är nu utskickade och våra gäster fick en positiv överraskning. Har ju hållit det hemligt så det känns skönt att det nu är officiellt...

Har kommit av mig lite i planerandet vilket är dumt då det börjar närma sig med raska steg...

• Monken

SanSa, välkommen hit! Ja, vi har det också lungt på planeringsfronten. Ska till Värdshuset på onsdag för lite planerande av meny, dryck och så. Träffade dem i höstas när vi bokade, men nu är det ju dags att planera lite djupare om saker och ting.

Ska nog börja pyssla med vigselprogrammen och festprogrammen någon dag...

• SanSa

När jag var i mitt esse så gjorde jag ordning vigselprogrammen och nu är det bara att fylla i psalmer och solosånger.

Mitt i all bröllopsplanering så ska vi flytta 50 mil... å byta jobb. Det var ju inte planerat så från början och nu får vi göra det bästa av saken. Lite mkt nu men det är ju bara roligt!!!

• 7e juni 2008

Hur gjorde ni er vigselprogram.Hur vet man vad det ska var för några psalmer.Festprogramen har vi lämnat till värdparet så att det blir en överaskning under kvällen.

• Monken

Jag har pysslat fram vigselprogrammet i word och psalmer väljer ni själva!

• junibrud2008

inte haft nån lust att börja med festprogram och annat... kankse dags att ta tag i det snart... så man slipper stresen senare

• Blivande fru pettersson

Är det förresten någon 7 juni brud som ska gifta sig i Piteå?
    Hittade nämligen ett bekant ansikte på en bröllopssida här.

• Monken

Nope, vi ska gifta oss i Täby...

Hur går det förresten för er alla? Nu är det ju bara 72 dagar kvar... Vad har ni kvar att dona med?

• lillan31

hjääälp vad läskigt nära det känns när man uttrycker sig i dagar så där!!!

Monken skrev 2008-03-27 00:09:09 följande:
    Nope, vi ska gifta oss i Täby... Hur går det förresten för er alla? Nu är det ju bara 72 dagar kvar... Vad har ni kvar att dona med?
Svar på tråden 7 juni brudar?