Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Om 2 timmar skall vi träffa kanorn. Bestäma musik osv och sen är det bara att invänta 7 februari då vi träffar prästen för genomgång.
Nu är jag lycklig Jag hittade dikten jag vill ha läsen i kyrkan. Tyvärr inte författaren men de behövs ej deklareras där. Det är texten som är den viktiga och innebörden och den känns rätt just där då
Nu får jag sålla bland alla modiga. Vem ska läsa
Idag skiner solen över Stockholm och vad gör jag, storstädar. Usch vad tråkigt. Iofs skönt att tänka på annat än bröllop. Vad kommer ni ha för blomdekorationer på borden? Ska lämna förslag till floristen imorgon. Vet bara färgerna jag vill ha, röd, vit och grönt.
Vårt internet har vari avstängt men jag har tänkt på er alla som gifte sig igår. Hoppas att ni har haft världens underbaraste bröllopsdagar
KRAM!
Vårt internet har vari avstängt men jag har tänkt på er alla som gifte sig igår. Hoppas att ni har haft världens underbaraste bröllopsdagar
KRAM!
KRAM!
KRAM!
KRAM!
KRAM!