Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Har just insett att jag kommer att bli hippad idag. *hjälp*
Jag tillhör inte tråden... Men vad kul, vad spännande!
Vad fick dig att inse det??
Vaa, har de tagit bort vår tråd, varför??
Man kan nog räkna ut hur länge en tråd finns med tanke på hur ofta man skriver i den. Vi hade över tusen inlägg i tråden innan. Och det tog 3 månader ca att fylla kvoten av inlägg.
Och om 3 månader så är vi alla gifta.
Jag hade rätt. Mycket riktigt stod de och bankade på dörren vid 10-tiden. Så idag är jag tämligen sliten men glad
Va? Har vi en ny tråd?! (har de stängt den gamla redan?)
Sarah - vad kul med möhippa; du måste berätta vad du fick göra!!!
Q
Läste i gamla tråden att du har din SB idag! Lycka till gumman, det kommer gå alldeles strålande!
Oj, redan ny tråd??
Inser just hur fort tiden går!! En vecka kvar till jul (och hur mycket att göra som helst), sen är det nyår, och sen...är det nästan dags!
Mina tjejkompisar har börjat retas om möhippan för att skrämma upp mig...har ingen aning om när det blir... Tror inte det blir förrän efter jul i alla fall, även om de försöker inbilla mig motsatsen.
Jag tror också att mina kära jobbarkompisar som även fast de inte är bjudna på festen håller på att planera något bus för mig...
nu när tiden bara verkar rinna iväg börjar jag bli nervös....känns som det är så mycket kvar att fixa, och så eventuellt då två hippor innan....
Sarah81,
Berätta, hur var hippan? Vad fick du göra?
Tack vinterbrud för att du tipsade om nya tråden. Hade helt missat det...funderade varför ingen skrivit på länge
Sarah, nu måste du berätta vad de hittade på! Och Q du måste också berätta är supernyfiken
Nu är alla konserter avklarade och ikväll är det elevernas julshow, sen kan jag börja fokusera på bröllopet. ÄNTLIGEN!
Inte många inlägg här idag (kanske inte alla hittat hit än?)
Väntar fortfarande nyfiket på att Sarah ska berätta om sin möhippa!
Akvavit; vad har de sagt till dig än så länge om din?
Jag är tämligen säker på att mina vänner planerat möhippa men ingen låtsas om någonting. Får istället vissa gliringar från andra (killkompisar, jobbkollegor etc) att det nog blir hippa snart.
Idag har jag köpt marschaller och tomtebloss!
Köpte på Claes Olsson, de brukar ju vara billiga. Köpte 20 st marschaller och hoppas det räcker (12,50kr för 2st).
I övrigt så har jag hämtat min klänning så nu hänger den i hallen och tjatar om jag ska komma och prova den