Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Så ja nu har jag skrivit så gott som alla inbjudningskortena då.
Nu blir det nervöst och skicka ut dem. Men spännande med reaktioner. Jag tror svärmor går i taket och tycker det är fånerier. Eller hennes osäkerhet kanske
Det blev bara en enkel text då vi har ett enkelt bröllop med kaffet i församlingshemmet intill kyrkan. Men ändå helt okej formulerat men vi anger ingen speciell klädkod utan antar att folk vet att det är typ som vi dop osv lite finare klätt.
Och som sagt jag bryr mig inte om det kommer nån i jeans och kavaj upptill.
Välkommen på bröllop
Vi gifter oss i XXX kyrka
Lördagen den 16 februari kl 15.00
Därefter bjuder vi på vigselkaffe i församlingshemmet.
XXX & XXX (Våra namn)
Osa 28.1.08
Telnr. XXX
Jo just det. Vi bjuder nog på smörgåstårta samt vanlig tårta.
Så då passar det bra med "vigselkaffe"
Hoppas att alla får en GOD JUL!
Nu har alla osat-det blir 74 gäster. Alla hann svara i tid, skönt.
Ser verkligen fram emot jul nu. Myser i soffan med ett glas vin och pepparkakor och choklad från Ejes.
God Jul till er alla.
Kram
Skönt att alla gäster OSA:de i tid Jenny och kul att ni skickar ut inbjudningarna nu Strawberry.
Jag hämtade mina ringar i helgen och nu provar jag dem typ 4 ggr per dag. De är sååååå fina!!! Gud så fånig man är egentligen
God Jul tjejer - vi hörs igen efter julhelgen!
God Jul alla brudar
Hoppas alla haft en bra jul, nu är jag tillbaka på jobbet igen och det är dags att ta tag i planeringen igen efter julstöket och sovrumsrenovering.
Har sett att det finns fler körsångare här, hoppas på att få ihop till en dubbelkvartet till bröllopet och undrar om någon av er har någora tips på sånger. Skall antagligen ha "I folkviseton" och någon mer.
GOD JUL i efterskott. Har hur mycket som helst kvar att fixa och dona. är på jobbet igen efter julens smaskigheter och har gått upp 2 kg så nu sitter underkläderna tajt åt igen= SUCK!
Hur har det gått med din klänning skottdagen? Visst var det du som var lite orolig att den inte skulle gå att sy in?? Går så fort nu, bara fem och en halv vecka kvar. Ska ringa och höra när de kan göra ändringarna på min klänning i veckan.
Jadu EdLi, jag skulle sy in den nu i januari och har varit där och diskuterat hur de ska göra och de kommer att sy in i alla sömmar då den beställdes i en strl 40 och jag drar nu36 i midjan. Bysten är 38/40 ännu och rumpan 38. Tror det blir kanon förutom att jag har gått upp 2 kg över julen och mina underkläder har blivit lite för tajta. Hoppas att de kg går ner i samma takt de kom till då jag ska fota för secret box om 2 veckor!!!