Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Hej sötisar! Nyss hemkommen efter en blixtvisit i Tyskland och typ 100 liter champagne rikare Nu finns det till lysningen och halva året iaf
(en del av er vet ju att jag fullkomligt älskar champagne)
Jag har också ätit en massa gott före jul men blev dynderförkyld igen och har därmed rasat i vikt igen... blir så less.
Har ni fått fina julklappar? Vi har fått massor med bidrag till inredningen av nya lägenheten vilket var oerhört uppskattat trots lysning och bröllop som närmar sig med stormsteg.
För en del av er är det ju bara någon vecka kvar! Jag ska försöka vara extra mycket här och komma med så många lugnande råd och styrkekramar som jag bara kan!
Jag är i ett sånt val och kval över att göra en SB- är inte alls nöjd med mitt utseende just nu och jag vill inte lägga pengar på något som jag tror blir bortkastat.
Q, vad har du tagit för typ av bilder? är det jätte närgånget?? eller är det mer bilder på avstånd?
abbie80: Wow, vad kul. Du blir ju först ut av oss. Skoj! Kan inte fatta att vi bara har drygt fyra veckor kvar... *gah!*
Skottdagen: Jag hade torselette, trosor, stay-ups och bröllopsskorna på vissa bilder. På andra hade jag trosor, skor och en av m2b's favoritskjortor. Tog också några med en skinfäll (lite vintertema). Jättesvårt att välja ut bilderna bara. Nu åkte m2b iväg en stund så jag får väl passa på att kika
c t: Mums, vad gott med champagne! Då lär ni ha så det räcker och blir över SB bilderna är inte speciellt närgångna. Jag har ju en del "hull" kvar fortfarande men det syns inte direkt. Det är vissa bilder som är detaljbilder, t.ex på en snygg kant i toroletten eller på trosan. Närbild på smycken eller så. Man har ju mycket att säga till om själv, komma med ideer och sånt. Tycker själv att bilderna blev väldigt smakfulla.
Tar man bilder i svartvitt så ser man inte hur blek man
är heller iofs
Jag försöker peppa mig själv, vet hur mycket T skulle uppskatta det men det där med självförtroende är inte så lätt alla gånger.
Blev du sminkad och fixade håret och sånt också?
Jag la in tiara hos mig iom att jag ej skall ha slöja vill jag veta vilken som ser finast ut av de 2 jag lagt in.
Först tänkte jag på svinrygg men jag vill mer och mer ha mitt hår utfällt då kan jag ha en tiara istället...
Svartvitt är suveränt! Massor av skavanker försvinner. Sen så fixar de ju till eventuella ojämnheter i hyn efteråt så du kommer att se supersnygg ut! Nog tyckte jag att det kändes lite konstigt att klä av sig med en främmande människa, men de är ju proffs! Jag vet att min karl kommer att uppskatta det grymt mycket! Jag hade inte möjlighet att fixa hår och smink proffessionellt så jag gjorde det själv - det blev rätt Ok det med. Sen är det ju inte sminket som står i fokus. Jag hade utsläppt hår, så det blir inte direkt lika som på röllopet, men kanske mer naturligt för bilderna? Sitter och försöker välja ut dem nu - det är sitsvårt!! Man får kanske köpa till några extra
Strawberryhoney: Har du köpt två stycken? Jag gillade den högra bäst, den som är lite mer kantig. Funderade på tiara själv ett tag, men nu så skippar jag det. Tror det blir lite för mycket med allt annat bling jag också ska ha...
Var tvungen att kolla igen Jo, den till höger, med mest bling-bling gillade jag bäst (den som heter "Tiara"). Fast det beror ju lite på vad du ska ha i övrigt.