• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • Qozze

Gotland: Wow, du har verkligen hittat massor med saker. Vad roligt, för du kan du få stor variation i bilderna. Skulle ha haft en slöja med (även om jag inta ska ha en). Man kan ju gra häftiga motljusbilder med en sån. När ska du fotas?

aroma: Vår bröllopsresa blir en fjällsemester. Fast vi åker nog nånstans utomlands i sommar med, blev så sugen när svärisarna bokade en resa til Thailand nu i julas

• aroma

Qozze:Fjällsemester låter härligt. Jag älskar snö och vidderna! Så jag tror att Island passar mig perfekt! Tänk att ligga där i en varm källa med sin nyblivna man medan snön faller på en. Island är magiskt!

SaraH81: Vilket vackert bröllop du kommer få med allt det blå!

• Qozze

aroma: Island vore fantastiskt! Men vi får nöja oss med en vedeldad tunna i Åre denna gång, inte så tokigt det heller.

• Gotland08

Jag ska inte ha slöja men tillverkade en för SB Har sett en del häftiga bilder med slöjor. Jag ska fota mig på fredag kl 11 på ett hotell på söder. Stora fönster som förhoppningsvis släpper in en massa solljus.

Var ska du fotas Aroma?

Just nu ligger jag i övning med sången. Har bestämt mig för att sjunga Av längtan till dig på festen till min m2b. Han vet inget Den stämmer så väl in på mig och mina känslor för honom.

• pannkaka

häftigt att sjunga den själv gotland...önskar man kunde sjunga
    jag delegerar ut den sången som överraskning min kompis får sjunga istället Ville egentligen inte ha den då den är så himla vanlig, men min blivande blev så besviken när jag vägrade ta den med. Men då vi har förmånen att få upp min kusin från stockholm som spelar nyckelharpa så kommer min blivande dåna ...han älskar den låten, mest för nyckelharpan men även texten.

• Qozze

Av längtan till dig är ju sååå vacker! Önskar att man hade samma mod sjäv. Men jag skulle inte klara av det. Får lita till min kompis som ska sjunga istället. Det är en ytterligare sak jag måste kolla upp, hur det går för henneoch vilka låtar hon har valt (hon fick några alternativ).

• Gotland08

Visst är den vacker och jag tror inte jag kommer att klara hela utan att rösten svajar och darrar av känslor men va faen det är ju en del av charmen på ett bröllop, eller hur Skulle aldrig palla att sjunga på vigseln, det känns alldeles för stort. Festen blir bra, då kan det vara lite mer informellt.

• pannkaka

jag håller med dig alla kommer nog gråta en skvätt...låter helt otroligt! lycka till!

• pannkaka

jag menar att e kommer bli så rörda så de kommer knappast reagera ifall din röst sviker...kollar på tv och målar naglarna samtidigt som jag skriver så det kanske blev lite knas nyss

• Qozze
    Jo, visst är det en del av charmen! Men att svaja på rösten och att brytas totalt är viss skillnad Är förmodligen alldeles för hård mot mig själv, skulle inte tänka på det alls om det gällde någon annans bröllop - utan bara tycka att det var charmigt, men när det gäller mig själv och mitt eget känns det annorlunda. Man (=jag) vill ju att det ska bli perfekt om man skulle göra en sån sak.

Jag har fått i uppdrag att skriva om texten på en sång så att den handlar om m2b. Undra om de tänker tvinga mig att sjunga den på festen med? *hjälp!*
Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3