• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • snöbrud08

Kanske ni redan berättat detta, men var gör ni era SB? Jag e lite nervös att hamna hos nån som det inte känns bra med o tiden börjar ju rinna ut, måste ta o boka tid nu!

• Gotland08

Skottdagen: Vi håller tummarna för att de kan lyckas få bra bilder...min kommer inte använda blixt och det hjälper nog så inte celluliterna blir värre

Snöbrud: Jag fotas av Erika Gerdemark, hon finns med i företagsregistret. Hade en träff med henne innan jul och hon var verkligen supertrevlig. Jag är inte nervös att visa mig för henne utan det är väl att man vill se snygg ut på bilderna....

• Strawberryhoney

Idag har jag lämnat ringarna för gravering och trots mitt långa namn och lilla ring.Bara 15 mm får hon plats med allt sa hon , hon kan fixa mellan stenarna för de har hon gjort åt många sa hon.

+ att jag beställt brudbukett + coursaget nu och hämtar dem 15.2
    Hittade en underbar bukett direkt i deras kyl och sa EN SÅÅÅN Fantastiskt liksom.

• Skottdagen2008

Jag hittade tjejen jag ska fotas hos via tips på BT . Hon verkar jätterar. Har underbara ex. bilder på hennes hemsida.

snöbrud08 skrev 2008-01-02 12:03:04 följande:
    Kanske ni redan berättat detta, men var gör ni era SB? Jag e lite nervös att hamna hos nån som det inte känns bra med o tiden börjar ju rinna ut, måste ta o boka tid nu!
  • Akvavit

Gott nytt år allihop!!

Nu är det fullt upp...kan inte fatta att det är så kort tid kvar. Vi har gått och sagt ända sen 12-slaget "I år gifter vi oss..."

Just nu håller vi på med festprogrammet, vigselprogrammen är delvis gjorda, vi vet hur placeringskorten ska se ut.

Om drygt en vecka går OSA ut, då kan vi börja fixa bordsplaceringen. Just nu har 57 gäster tackat ja, 3 gäster tackat nej och 12 gäster har inte svarat än.

Mycket känns klart, men det känns som om mycket är kvar...fast oftast känns allt under kontroll. Får korta ögonblick av panik när det känns som om allt är kvar och inget kommer bli färdigt i tid.

Så har jag fått reda på när m2b's svensexa ska vara, det blir första helgen i februari. Väntar på möhippan lite nervöst. Är misstänksam mot alla som försöker boka upp något....eller till och med mot mina egna planerade möten med folk...

Lycka till ni tjejer som gifter er i helgen!!

• Strawberryhoney

Lagt in prototyp av min bukett nu. Fast de saknas brudslöja + deras fina granris.som kommer att vara i min.

• Gotland08

Strawberryhoney: Är det bilden med de vita rosorna? Jättefin, blir nog läckert med granris.

Jisses vad mycket snö det är...tänk de som gifter sig på lördag! Snacka om tur Grattis tjejer!

Vi hade våra toastmadamer och min bror här igår. Kändes som vi hade koll på läget innan men nu känns det som om vi har mycket att stå i. Just nu håller jag på att sy min guddotters klänning och cape som hon ska ha på sig. Hon är fem år och har själv valt ut modeller och färg. Hon kommer att bli söt som en sockertopp

Bordsplacering och festhäfte ropar på vår uppmärksamhet och jag inser att vi MÅSTE sätta fart med det...

• Strawberryhoney
    Gotland08 skrev 2008-01-03 07:58:31 följande:
    Strawberryhoney: Är det bilden med de vita rosorna? Jättefin, blir nog läckert med granris. Jisses vad mycket snö det är...tänk de som gifter sig på lördag! Snacka om tur Grattis tjejer!Vi hade våra toastmadamer och min bror här igår. Kändes som vi hade koll på läget innan men nu känns det som om vi har mycket att stå i. Just nu håller jag på att sy min guddotters klänning och cape som hon ska ha på sig. Hon är fem år och har själv valt ut modeller och färg. Hon kommer att bli söt som en sockertopp Bordsplacering och festhäfte ropar på vår uppmärksamhet och jag inser att vi MÅSTE sätta fart med det...
    Jopp den med vita rosor i + att de sen blir brudslöja å ris då de har nåt speciellt ris de sätter i så de ser inte ut som det i skogen

här finns ingen snö nästans alls
  • c t

Hej tjejer och god fortsättning!!

Nu är det bara 2 dagar kvar för en Bzzz och Abbie! Gud så fort tiden har gått!

Vi har fullt upp med lysningen nu den 19/1 så efter den ska vi ta tag i allt vad bordsplaceringar, vigselprogram mm heter.
    Vi har förresten fått 7 nej till så jag är lite ledsen faktiskt. Nu blir vi 31. Å andra sidan så är det enda jag längtar efter nu är att få säga ja

Gotland- ska du vara på Clarion hotell? Jag har hört att Erika som fotograferar gillar det hotellet och dom bilderna jag sett där ifrån har varit helt fantastiska.

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3