Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Letar också billig fotograf. Stduion här är skitdyra så jag letar ett alternativ som är duktigt.
Har hört med olika tidningar samt kollat in fotoklubb osv.
Löser det nog!
Mina bilder komemr nog att kosta en del, emnjag ville ta via ett kvinnligt proffs när jag ändå ska klä av mig nästan naken.
Nu har vår hindersprövning kommit fram och vi får gifta oss wooonderbart
Idag beställde jag våra blommor! (brud- och tärnbukett + 2st coursage).
Och billigare än jag trodde blev det också
Vad blev det för blommor?
~vinterbrud~ skrev 2008-01-04 13:57:17 följande:
Det är en ganska enkel bukett egentligen men jag tycker oftast att det enkla och stilrena är snyggast:
jag ska ha en liten rund, kompakt bukett med enbart röda rosor (Grand Prix), ca 15-20 st trodde hon i affären (jag är ju ganska liten och kort så det passar nog mig bäst). Handbunden med virat sidenband runt stjälkarna.
Tärna ska ha likadan fast hälften så stor. 2st coursage med ensam ros.
Fick ett prel.pris på ca 1200 kr för allt!
~vinterbrud~ skrev 2008-01-04 14:06:58 följande:
Tack! Jag tror och hoppas att det blir fint.
En av fördelarna är jag vet hur brudbuketten kommer se ut för en av mina vänner gjorde en nästan likadan brudbukett (likadana rosor). Hennes var jättefin.
Vi är nu klara med bordsplaceringen. Får sen se om och hur många sista minuten nej som dyker upp, vill inte, men det kan ju bli så.
Köpte ny bikini igår. Vill vara fin även på playan tänkte jag. MsB köpte nya badbyxor oxå. Aruba-here we come...