• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • Strawberryhoney
    Gotland08 skrev 2008-01-05 22:03:42 följande:
    okej, nu fick jag en halv till... är ganska kalas... min m2b blev svensexad och jag också...skriver mer imorgon... svåry just nu... :-0
    haha och inte bara kalas utan BT beroende också som måste kolla in just nu
  • Thailand 08

???????????????????????? Ursäkta att jag e gammal o senil *asg*

• Gotland08

En halv möhippa/svensexa... jag har blivit ihippad igen, halvt av killgänget när de tog min m2b för svensexa..oj, vad jag är berusad...ursäkta om det blir stávfel och syftningsfe.... ska försöka nyktra till och berätta...

• Thailand 08

Gotland: Lilla gumman inget att be om ursäkt för! Skål i ett glas vitt vin så är jag oxå med på hippan!

• Snöflinga76

Hej alla tjejer!

Har missat en hel del under jul och nyår.... men hittade nya tråden i alla fall. Ja, det närmar sig...
    Har varit i Boden och Luleå nu i två veckor och nu börjar det mesta vara klart. Vi har köpt:
    Min M2B kostym och skor
    Mina underkläder och strumpor...
    Min vigselring
    Mina hårstenar

Och min svägerska har gjort min frisyr två gånger nu! Det blev urtjusigt. Så nu är jag redo snart!!!
    Lycka till alla januaribrudar och Grattis! Vi februaritjejer finns väl kvar här ett tag till!

• Thailand 08

snöflinga. finns en kanon frisör i Jokmokk-kalufsen tror jag den heter. fixade min frilla där sist-92 när jag gifte mej i lappkyrkan i Jokmokk

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3