Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
en halv vad???
MEN DET
MEN DET
MEN DET
???????????????????????? Ursäkta att jag e gammal o senil *asg*
En halv möhippa/svensexa... jag har blivit ihippad igen, halvt av killgänget när de tog min m2b för svensexa..oj, vad jag är berusad...ursäkta om det blir stávfel och syftningsfe.... ska försöka nyktra till och berätta...
Gotland: Lilla gumman inget att be om ursäkt för! Skål i ett glas vitt vin så är jag oxå med på hippan!
Hej alla tjejer!
Har missat en hel del under jul och nyår.... men hittade nya tråden i alla fall. Ja, det närmar sig...
Har varit i Boden och Luleå nu i två veckor och nu börjar det mesta vara klart. Vi har köpt:
Min M2B kostym och skor
Mina underkläder och strumpor...
Min vigselring
Mina hårstenar
Och min svägerska har gjort min frisyr två gånger nu! Det blev urtjusigt. Så nu är jag redo snart!!!
Lycka till alla januaribrudar och Grattis! Vi februaritjejer finns väl kvar här ett tag till!
snöflinga. finns en kanon frisör i Jokmokk-kalufsen tror jag den heter. fixade min frilla där sist-92 när jag gifte mej i lappkyrkan i Jokmokk