• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • Gotland08

Har fått tag på en tiara, jag har fått låna min kompis så då har jag även något lånat Den blir superbra till den typen av frisyr som jag vill ha. Jippi något bra som händer!

• Skottdagen2008

Får man tjuvkolla på någon bild för att få lite idéer till lördagens fotograferande. Eller berätta hur det var och så vidare. Blev du nöjd och vad tog ni bilder på.

Gotland08 skrev 2008-01-09 16:39:50 följande:
    Sitter på jobbet. Har inte fått igång datorn än... Bilderna från SB har kommit, kom redan på fredagen och de är/verkar vara jättesnygga. Upplösningen på skärmen på jobbet är inte bra och det är svårt att se hur bra de verkligen är. Men av det jag ser blir det svårt att välja bilder Nu har vi bokat ljud till ruinen och festlokalen, och DJ. Härligt ytterligare något i hamn... Var är alla våra fruar... Är SÅ nyfiken.
  • Strawberryhoney

Nu är ringarna graverade å hemma i ask

• Qozze

Skottdagen2008: Kan inte något av det som är inbokat vara något som egentligen blir en hippa då? Här är det tyst som i graven men jag tror inte att jag blir utan en hippa för det. Men vi får väl se.

Gotland: Vad skoj att du blev nöjd med bilderna. Det är jättesvårt att välja!! Jag la som sagt till dubbla mängden. Ska ge de som blir extra i ett paket under boxen Mina bilder blir klara idag, hoppas få dem i morgon eller på måndag

c t: Vad hände med toastmastern? Var det han som krävde att ha med sig sin nya dejt som inte ville träffa er? Trist!

jennysnartfru: Jag kan fota våra program och lägga ut i galleriet senare. Har bara några kvar att göra ikväll sen är alla klara! Festprogrammen är också klara (eller i alla fall det som vi ska göra, innehållet ska syrran printa ut).
    Jag såg bröllopsbonanza igår, men jag tycker att det var ett ett enda stort goddag yxskaft. Jättekorta inslag om egentligen ingenting, jag tycker det är roligare att få mer tips och udda ideer än att snabbt se ett par som tittar på en populär lokal och att Emma Wiklund gifte sig på vintern...

Strawberryhoney: Vad kul att ringarna kommit. Passar de bra? Antar att du har provat

• Strawberryhoney
    Qozze skrev 2008-01-10 17:42:12 följande:
    Skottdagen2008: Kan inte något av det som är inbokat vara något som egentligen blir en hippa då? Här är det tyst som i graven men jag tror inte att jag blir utan en hippa för det. Men vi får väl se.Gotland: Vad skoj att du blev nöjd med bilderna. Det är jättesvårt att välja!! Jag la som sagt till dubbla mängden. Ska ge de som blir extra i ett paket under boxen Mina bilder blir klara idag, hoppas få dem i morgon eller på måndag c t: Vad hände med toastmastern? Var det han som krävde att ha med sig sin nya dejt som inte ville träffa er? Trist!jennysnartfru: Jag kan fota våra program och lägga ut i galleriet senare. Har bara några kvar att göra ikväll sen är alla klara! Festprogrammen är också klara (eller i alla fall det som vi ska göra, innehållet ska syrran printa ut).Jag såg bröllopsbonanza igår, men jag tycker att det var ett ett enda stort goddag yxskaft. Jättekorta inslag om egentligen ingenting, jag tycker det är roligare att få mer tips och udda ideer än att snabbt se ett par som tittar på en populär lokal och att Emma Wiklund gifte sig på vintern... Strawberryhoney: Vad kul att ringarna kommit. Passar de bra? Antar att du har provat
    Jodå visst passar den.Har ju haft den hemma ett bra tag innan vi förde dem på gravering. Vi fick ett paket som tack för vi valde dem som juvelerare. Vet ej vad det är i. Dottern får öppna ikväll då hon kommer hem
  • Qozze

Skottdagen: Men då så Jag brukar prova min ring lite nu och då, den ligger ju bara där och väntar... bara 16 dagar kvar nu! *gah!*

• Strawberryhoney
    Qozze skrev 2008-01-10 17:49:06 följande:
    Skottdagen: Men då så Jag brukar prova min ring lite nu och då, den ligger ju bara där och väntar... bara 16 dagar kvar nu! *gah!*
    Och vi har 37 dagar kvar. Det är ju en hel evighet
  • Qozze

Dagarna som är kvar nu kommer att gå så himla fort! 37 är ju inte heller speciellt mycket...

Kvar att göra:
    -ca 10 vigselprogram
    -Bordsplaceringsprylar också till alla gäster (vet inte ännu vad, någon som har tips på vad man kan göra av papper?)
    -byta klackar på skorna till gummi och fortsätta gå in dem
    -fixa bukett.
    -m2b fixa skor och slips

Annars är det bara träff med fotograf, sminkös, frisör och vigselförrättare när vi är på plats. Det borde vi hinna

• Thailand 08

15 dagar till den borgerliga.Ska hämta min klänning hos sömmerskan,stryka skjorta o putsa skor.
    Sen måste jag köpa blommor o champagne oxå

• Strawberryhoney

Jag har typ inte sååå mkt kvar mera då vi bara skall vara i församlingshemmet efteråt.
    Skall ha en fickduk åt mannen och ja jag vet ej med lips vi får se om det blir nån ny eller ej men annars är blommor osv allt är klart kan man säga. Ska beställa tiaran nu ikväll tror jag så den hinner komma i tid för i slutet av jan då jag får in pengar igen vågar jag ej chansa att de inte strular.

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3