• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • Strawberryhoney

Oj nu blev det jättekonstigt.

• vinterbrud -08

Ytterligare en som blev hippad igår:

Dagen började att jag sov ganska länge och låg kvar en stund i sängen och surfade. Hörde att det knackade på fönstret (vill tillägga att vi bor på tredje våningen). Där ser jag en brandman stå på sin stege... En leverans som inte går att ta via dörren sa han. I handen fick jag en påse med ett brev. Du har tio minuter på att packa dessa saker. Nyvaken och trött slet jag åt mig alla saker och åkte iväg med brandbilen med slöja och tiara
    När jag kom fram så var hela gänget där och började med en flaska skumpa och åt mysig lunch. Hade en jättetrevlig eftermiddag och fick svara på diverse frågor.
    Sedan satte de på mig ögonbindlar och vi åkte iväg till Ebbenjarka. Ett väldigt mysigt ställe där vi först körde icecart (gocart fast på is). Det var så fantastiskt roligt!!! Sen blev det middag i en kåta med lax och potatis. Efter det väntade ved eldad bastu och badtunna utomhus, med marsaller överallt. Hur mysigt som helst och det blev en del bad i snön också!! Vädret var väldigt bra också, ett par minus och massa nysnö!! Finns bilder på ställer här: www.ebbenjarka.se/

En riktigt underbar möhippa!! Roligt att få läsa om era också

• Strawberryhoney

vinterbrud -08 skrev 2008-01-13 17:13:16 följande:

Ytterligare en som blev hippad igår:Dagen började att jag sov ganska länge och låg kvar en stund i sängen och surfade. Hörde att det knackade på fönstret (vill tillägga att vi bor på tredje våningen). Där ser jag en brandman stå på sin stege... En leverans som inte går att ta via dörren sa han. I handen fick jag en påse med ett brev. Du har tio minuter på att packa dessa saker. Nyvaken och trött slet jag åt mig alla saker och åkte iväg med brandbilen med slöja och tiara När jag kom fram så var hela gänget där och började med en flaska skumpa och åt mysig lunch. Hade en jättetrevlig eftermiddag och fick svara på diverse frågor. Sedan satte de på mig ögonbindlar och vi åkte iväg till Ebbenjarka. Ett väldigt mysigt ställe där vi först körde icecart (gocart fast på is). Det var så fantastiskt roligt!!! Sen blev det middag i en kåta med lax och potatis. Efter det väntade ved eldad bastu och badtunna utomhus, med marsaller överallt. Hur mysigt som helst och det blev en del bad i snön också!! Vädret var väldigt bra också, ett par minus och massa nysnö!! Finns bilder på ställer här: www.ebbenjarka.se/ En riktigt underbar möhippa!! Roligt att få läsa om era också
    åh vad roligt. Jag blir så glad om att läsa om era hippor. Vilka fina vänner ni har.
  • Thailand 08

Vinterbrud: Låter som en helt underbar dag:)

• Strawberryhoney

Kollade just så 500 personer rymmer vår kyrka. Den är alltså ganska stor

• Sarah81

Oj vad kul att läsaom alla hippor Ni verkar ha haft jätte bra dagar med dans och tunnbadande.

Nu börjar det vara nervöst. Mindre än en vecka kvar nu. vi har iofs nästan allt klart det är bara att hämta ut klänningen från kem och ordna med transport till kyrkan.
    Det hade varit roligt att få läsa lite om ni som gifte er förra helgen men ni är kanske forfaranade uppe i varv?

• EdLi
    Qozze skrev 2008-01-13 14:08:22 följande:
    EdLi: Du verkar ha haft en jättebra hippa också! Simhopp låter riktigt häftigt, var det svårt?
    Var ganska svårt, testade både skruvar och volter. Man är inte lika våglig som när man var liten. Men det var väldigt kul och jag vågade mer och mer och fick bra hjälp av de duktiga killarna.
  • jennysnartfru

Vilka häftiga hippor ni haft. Coolt med brandbil.
    Inga som kan visa hur ni skrivit i era vigselprogram?

• ~vinterbrud~

Hej tjejer,
    Nu har jag börjat återhämta mig från hippan igår.
    Kortfattat vad som hände: som jag nämnt tidigare så var jag ganska säker på att det skulle bli den lördagen så jag var beredd.
    Tidigt på förmiddagen ringer det på dörren och en främmande person lämnar ett paket till mig. Jag måste genast lämna lägenheten och sedan gå till olika ställen i närheten där jag bor och hämta instruktioner till nästa uppdrag. Efter ca 20 minuter så får jag instruktionen att gå hem och packa en massa grejer. Väl hemma när jag öppnar dörren så står ALLA kompisar där med champagnefrukost. Jättemysigt.
    Sedan bär det av till en gokartbana utanför stan vid lunchtid och på eftermiddagen åker vi till ett annat ställe och kör 5 kamp som avslutas med bowling. Under denna tid har jag fått i uppgift att göra massa klassiska uppdrag som ska fotograferas (typ: samla in äktenskapsråd etc). Klarade alla!
    Sedan åker vi hem till en av tjejerna och äter middag hemma hos henne. Där sker en massa frågelekar, kareoke etc. Kvällen avlutas med utgång på krogen. Jag kom hem vid 5-tiden, trött glad och lycklig... Och framför allt inte helt nykter
    Så otroligt lyckad och välplanerad möhippa!

Läste igenom era och de lät jätteroliga!

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3