• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • Gotland08

Bzzz: Vad kul det var att läsa om er dag, verkar hur mysigt som helst. Gillade din frisyr, snygg! Är det festhäftet man ser på sista bilderna, är det A5-format? Vi är inne A5 och just band runt...få se om tiden räcker till.

Idag ska jag till Make up store och få en brudsminkning. Få se om jag blir nöjd!

• Akvavit

Bzzz,
    Åh vad fina ni var!! Gillar verkligen din klänning, enkel och superfin! Så du var nöjd med Atelje Barbro? Så bra, har hört en del negativt om dem, men jag har inte själv varit där så jag ska inte säga nåt...

Men som sagt, ni var jättefina, och det låter som allt flöt på och ni hade en härlig dag! Var det något som inte blev som ni tänkt?

Grattis i alla fall!

• ~vinterbrud~

Bzzzz:
    ååååh vad fina ni var på bilderna!! Och verkligen jätteroligt att läsa om er dag - kul att det blev en så härlig dag!

Verkar bli svårt för oss att få till ett snörikt bröllop nästa helg. Stockholm är varmare än någonsin i januari känns det som. Men jag tänker inte hänga läpp för det! Det blir vad det blir.
    Och nu är det bara 9 dagar kvar för mig! Igår blev vigselprogrammen. Kvar att göra är festprogrammen + köpa allt vin och groggvirke sen lite smågrejer (ringa och bekräfta bokningar etc).

• jennysnartfru

Bzzz
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med er stora dag. Vad fina ni var båda två. Skönt med Hasseludden efteråt. Jag och tärnan ska dit dagen innan och bara slappa.

• vinterbrud -08

Bzzz
    Härligt att få höra om er dag. Ni var verkligen superfina!!! Grattis :)

• Strawberryhoney

Härligt Bzzz

Help me Jag har hittat ljuvlig räknare men fattar ej vartifrån jag skall kopiera htmlkoden så jag får räknaren.Funkar ej att bara kopiera bilden.
    Den räknar ned per sekunder tills The Big day

www.criticallayouts.com/content/view/367/444/

• Akvavit

Strawberryhoney,
    Såvitt jag förstår så när du har fått den att se ut som du vill så klickar du på Get HTML code och så är det en vit ruta under den med röd bakgrund med en massa text i. Det är HTML koden, så den kopierar du in till er hemsida.

• Strawberryhoney
    Akvavit skrev 2008-01-17 12:18:12 följande:
    Strawberryhoney,Såvitt jag förstår så när du har fått den att se ut som du vill så klickar du på Get HTML code och så är det en vit ruta under den med röd bakgrund med en massa text i. Det är HTML koden, så den kopierar du in till er hemsida.
    jo men det funkade ej.Bara på en sida funkade det.
  • Brud0801

vi gifter oss nästa lörd! Hjälp vad snart!!!!
    Hur gör ni med fotografering? vi ska fotograferas utomhus men vad gör man vid dåligt väder???

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3