• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • jennysnartfru

M2B fick sin svensexa igår, med fullspäckat schema. 12 killar var här igårmorse kl 08.00, de dukade upp långbord med en gigantisk frukost. Sen bar det av till curlingbanan, sen lunch sen laserdome och andra liknande aktiviteter, sen några timmar på centralbadet, sen vinprovning avsltningsvis middag på libanesisk restaurang. M"B är såå himla nöjd och glad idag, dock väldigt bakis.

• Akvavit

Sarah81,
    Grattis!! härligt att höra att dagen blev så underbar! Superfin bukett!! Jag ser fram emot att få höra mer om din dag senare, och det ska bli jättekul att se fler bilder!! Ha det så skönt!

jennysnartfru,
    vilken trevlig hippa det lät som! Jag går fortfarande och väntar på min

• c t

Hej sötisar!

Har precis börjat leva efter gårdagens lysningsmottagning!
    Jösses vad med folk det kom! En helt fantastisk dag och jag fullkomligt strålade i min klänning! Jag kan fortfarande inte förstå hur underbara människor vi har i vårt liv! Jättefina presenter, god champagne och så otroligt bra stämning.
    Känns nästan som en bröllopsfest, fast utan själva vigseln.
    Jag lovar att lägga in lite bilder på oss sen.

• Qozze

Sarah: Stort grattis!! Vad roligt att ni är så nöjda. Det ska bli roligt att höra mer om er dag senare.

M2b har varit sliten hela dagen efter svensexan igår. Han kom hem vid 3 mycket rund under fötterna. De spökade ut honom fruktansvärt och sen drog de till IKEA och körde runt med honom. Sen åkte de och körde sumobrottning med jättekostymer. Efter lunch hade de kört go-cart och på kvällen blev det middag på resturang och utgång på natten. Han var supernöjd och jag är förstås glad för det

Jennysnartfru: Låter som om du och din m2b hade en lyckad hippa/Sexa-helg med!

Själv satt jag och pysslade med våra placeringskort igår kväll så de är klara nu. Ikväll ska jag stryka barnens kläder och sen börjar vi packa så smått. Har bokat tid med fotografen på fredag för att titta på var vi ska fotas. Sen ska vi träffa vigselförrättaren, frisör och sminkös på to & fre. Nu är det nära! Sååå kul men lite läskigt med, tror dock att det mesta är på plats. Hoppas bara att snön ligger kvar däruppe, det har varit varmt ett tag nu.

• Qozze

c t: Vad roligt att lysningen blev så lyckad och att så många kom! Du var säkert supersnygg i din svarta klänning! Nu är det iskyrkan nästa!

• c t

Ja iskyrkan nästa! Jag längtar verkligen.

Och för några(ganska många) av er är det bröllop på lördag!!

• Qozze

Jodå, nu är det nedräkning på allvar. 6 dagar kvar...
    Detta är väl vi som står på tur härnäst?

080126 Qozze (Åre)
    080126 ~vinterbrud~ (Stockholm)
    080126 FruKnas
    080129 Jensofia (Ishotellet, Jukkasjärvi)

• Gotland08

Grattis Sarah och grattis ct! Ska bli roligt att se era bilder

Kan inte fatta att vi alla är där nu, häftigt! Idag fick jag tillbaka datorn och alla bilder är kvar är så lycklig. Nu är det bara att sätta ihop allt till ett festhäfte och börja öva på dansen...men vaddå, det är ju 13 dagar kvar

• Qozze

Gotland: Skönt att alla bilder klarade sig!
    Vi måste nog öva lite dans med. Man vill ju inte se ut som ett kylskåp framför alla. Om bara m2b kunde komma tillbaka nån gång...

• Strawberryhoney

Hej hopp. Nån som brukar vara på FL här? Har nån hackat sig in där med nu? seppar som sjutton och sett samma rubrik 10 ggr i samma inlägg typ på rad.

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3