• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • Thailand 08

jennysnartfru: tyvärr inte.Jag har letat som en galning

• Strawberryhoney
    jennysnartfru skrev 2008-01-23 18:56:31 följande:
    Ni har inte sett några snygga manschettknappar?
    Hur är snygga ? alla tycker så himla olika.
  • Strawberryhoney

På söndag skall vi träffa organisten och som sagt bestämma musik.
    Jag har med mig Rid över skog noterna och jag hoppas han kan spela dem på orgel. Jag letar såklart alternativ. Men en kommer att vara vanliga Mendelssohns.

+ att jag måste komma på någon psalm. kom igen nu tjejer vad var det alla skulle ha?

• ja2007

jennysnartfru: Ett tips är att kolla med släktingar och föräldra ang manschettknappar. Min m2b och jag var och kikade på olika ställen och tycket inte alls vi hittade något fint men så frågade han sin farmor och hon hade jättefin och som dessutom var hans farfars (som gick bort för några år sedan), så han fick både ett par som var jättevackra och som har ett egenvärde i sig också, som inte nyköpta har.. så det är ett tips att kolla med familj och släkt!

• ~vinterbrud~

3 dagar kvar (snart bara 2....)!

Jennysnartfru:
    Finns många snygga manschettknappar på NK (Stockholm). Kolla i herrbutiken på nedervåningen.

Psalm:
    många av oss vinterbrudar har väl valt vintertexten till "En vänlig grönskas...." (ur "Psalmer från 90-talet")

• jennysnartfru

Vi har psalm 84 och 861
    Tack för tipsen om manschettknappar

• vinterbrud -08

Har beställt ett bröllopsalbum från USA som kom idag! Helt otroligt fint var det!! Längtar till att få sätta in bilder i det

• ~vinterbrud~

Halloj tjejer!

För mig är detta sista fixarkvällen innan vår Bröllopsdag!
    Känns skönt att säga att jag faktiskt är så gott som klar med allt nu (hurra!). Imorgon sticker jag iväg för att umgås min tärna så därmed försvinner jag strax men återkommer om några dagar som nybliven fru. Ska försöka hinna hälsa på BT lite snabbt innan vi sticker iväg på bröllopsresa på måndag.

Kram på er!

• aroma

Har psalmen "på bröllopsdagen ber vi" något nummer? Hittar inte i psalmboken.

• Simsan78

Det är 199, det är, den blomster tid nu kommer, fast med ny text.

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3