Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
min klänning har inte ens skenor och tyget är erätt så tunt även fast det är fodrat så jag måste ha en ordentlig torsolette.
Nu idag köpte jag näbbkläder åt dottern. Hon blir nog en söt liten karamell
själv beställde jag blanketter till vår son då hans efternamn också byts. hade ingen aning om att han måste få särskilda blanketter ananrs skulle han ha kvar mitt namn och vi ha min m2bs namn, märkligt.
mer ovanligt menade jag med mitt. sorry
Jotack, vi är 24 st i Sverige med mitt efternamn, men snart blir de 22. min m2bs namn är däremot mycket enklare att stava för de som inte kan finska. vi är svenska, men har ett finskt namn (är tornedaling )
Hej tjejer,
Då har man alltså blivit FRU!!!
Hinner bara skriva lite kort, vi sticker strax iväg på bröllopsresa.
Vi fick iallafall en helt fantastisk och underbar dag där precis ALLT blev helt perfekt! Vi är så fantasktiskt nöjda och glada. De som har kvar adressen till vår bröllopshemsida så kan ni gå in och titta där på några bilder från bröllopet.
Till er som gifter sig 2/2 och 9/2 så vill jag önska er Lycka Till och hoppas ni får en fantastisk bröllopsdag!
Kram!
Grattis vinterbrud och ni andra som har gift er i helgen!
Själv har jag blivid hippad i helgen. Vännerna kom och hämtade mig i lördags kl. 9.30 !!! Ammade dottern och tog med mig bröstpumpen och sedan hade vi en underbar dag!
Fick fika frukost på stans mysigaste café, iklädd tyllkjol, slöja, princesskrona med blinkande "stenar"...
Därefter bar det iväg genom stan till min kompis Yogastudio med ett härligt Yogapass med mina väninnor.
Efter det fick jag åka till en skönhetssalong och fick 90 minuters ansiktsbehandling. Men sen följde två timmars paus hemma med dottern så att hon inte behövde vara utan mamma hela dagen (hon är ju inte ens 6 månader). Klocka 18 hämtade de mig, fixad och klar, för en timmas discobowling. Slog en strike på första slaget!
Efter bowlingen åkte vi hem till en av tjejerna och där avnjöt vi en underbar buffé som de alla lagat åt oss och hade supertrevligt hela kvällen. Halv ett på natten kom jag hem och kröp ner till mina två älsklingar. Trött men glad!
Drack ju inget eftersom jag ammar men hade superkul i alla fall!
Den 16/2 smäller det!!! Lycka till alla ni som gifter er innan dess!!!
Grattis ~vinterbrud~
Vad roligt att ni är nöjda och skönt med bröllopsresa. Ha det riktigt skönt. Vart ska ni åka?
Snöflinga76
Vi gifter oss samma dag. Känns som att man bara räknar ner dagarna nu. Gifter ni er i Sthlm? Det gör vi.
Grattis alla som gift sej och det vanliga bla bla bla.
Mysig hippa snöflinga...
Själv så har jag ej fått någon precis som jag anat