• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • aroma

Jag vet, men det finns alltså inget nummer på den nya texten? Om vi skriver psalm 199 i programmet så blir det ju fel.

• jennysnartfru

~vinterbrud~
    Ha det så himla bra, hoppas ni får det bröllopet som ni önskar.

• jennysnartfru

Har beställt brudbukett och corsage och tärnans bukett idag. Det blir mörkröda pioner och vita rosor, såå vackert. Känner mig trygg med floristen.

• Thailand 08

jennysnartfru: Det låter super snyggt.Har du nån bild?

• pannkaka

Varför måste allt krångla...suck

Fick nyss ett samtal från vår solist, han är nära vän till min m2b och har sjungit på ALLA bröllop i bekantskapskretsen och självklart på vårat var det tänkt, hans röst är fantastisk jag gråter bara han tar en ton. Han skulle sjunga Håll mitt hjärta av Björn Skifs...

Men nu ringer han å har åkt på dubbelsidig lunginflammation OCH streptokocker(halsfluss) Vilket betyder att han inte har någon röst ALLS!!! Det är ju fyra veckor kvar men läkaren har sagt till honom att det finns inte en chans att han kommer kunna sjunga på vår dag...är så ledsen. Vill bara lägga mig ner och dra något gammalt över mig och gråta...inte hjälper det att man får jobba häcken av sig för att kollegor sjukskriver sig för att istället gå på krogen...gaah! PLUS att jag fick fel på lönen så det saknas 4000kr...inget går bra nu.

• Thailand 08

pannkaka:stackare vilken dag du haft!

• Akvavit

Vill önska alla brudar som gifter sig imorgon lycka till, och hoppas ni får en underbar dag!!!

080126 Qozze (Åre)
    080126 ~vinterbrud~ (Stockholm)
    080126 FruKnas

• Simsan78

Nej, tyvärr så finns det inget nummer på den vad jag vet.

Vi skrev Titeln och så skrev vi att det var melodin till psalm 199, den blomster tid...

aroma skrev 2008-01-24 17:25:29 följande:
    Jag vet, men det finns alltså inget nummer på den nya texten? Om vi skriver psalm 199 i programmet så blir det ju fel.
  • Strawberryhoney

Lycka till alla som gifter sig nu i helgen.

• Skottdagen2008

Det känns lite ledsamt samtidigt som jag är glad för alla som har gift sig och kommer att gifta sig inom kort. Jag är ju sist ut i denna månadstråd och sitter väl här och chattar med mig själv, haha.

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3