Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Vårt internet har vari avstängt men jag har tänkt på er alla som gifte sig igår. Hoppas att ni har haft världens underbaraste bröllopsdagar
KRAM!
Vårt internet har vari avstängt men jag har tänkt på er alla som gifte sig igår. Hoppas att ni har haft världens underbaraste bröllopsdagar
KRAM!
Oj, vad ivrig du blev ct! Klart det är jobbigt utan internet
Vi jobbar för fullt med festhäftet...många gäster är det!
Något fel har det då varit på sidan. Kom inte in på BT under hela denna kväll och nu ska jag sova.
Godnatt på er
Jag kom inte heller in på hela kvällen. Det är något märkligt fel på denna sida. Hoppas de jobbar på det.
Nu är det bara 18 dagar kvar. Min guddotter fick prova sin klänning igår, hon var så söt. Hittade en riktig prinsessklänning på ebay till henne. Hon var så lycklig, sen om hon har kopplat vad gifta sig betyder är en annan femma. Hon är 4 ½ år.
På onsdag ska vi ha genrep med prästen i kyrkan. Det närmar sig verkligen.
Nu har vi gjort klart bordsplaceringen oxå. Min brorsson kommer inte vara med på middagen så nu blir det ett barnfritt bröllop, förutom en liten ammande bebis.
Köpte en body på laredoute, men den hade så omskickrande inbyggd bh, så den blir det inte. Vad har ni under klänningen, ni som inte bara har bh?
jennysnartfru,
Jag har velat fram och tillbaka på vad jag ska ha under klänningen, köpte en midjeformare som slutar under bysten och håller in magen fint med en axelbandslös BH till.
Men sen började jag kolla på korsetter, så nu har jag beställt 2 modeller av "riktig" korsett som jag ska prova med klänningen på fredag.
Så det blir antagligen korsett, om det funkar med klänningen, någon av dessa i ivory satin:
Den här har jag beställt från www.snofridholgersdotter.se, hon finns i Stockholm.
shop.textalk.se/shop/2197/img3/107303/107303-rescaledpic-250x500.jpg
Den här har jag beställt från Dreambride.
www.vollers-corsets.com/product_info.php&XTCsid=7e147d0ea630db456154bf9edb0fdc4f
Båda får jag lämna tillbaka om de inte passar eller funkar med klänningen.
Vad är för skillnad på en midjeformare och en korsett?? Har aldrig använt något utav det.
Båda korsetterna som jag beställt är "overbust", dvs de går upp över bysten så att du inte behöver ha separat BH. Sen finns "underbust" korsett som slutar under bysten så du måste ha BH.
Midjeformaren har inte stålskenor som korsetten utan är "bara" i tjockt elastiskt material som håller ihop formerna, det är den här varianten jag har:
www.maidenform.com/assets/images/product/z/6868_z.jpg
Jag kommer inte ha något under förutom trosor då Klänningen är i sig en korsett så det behövs inte. Känns bara som det blir för mycket och för tjockt.
Ska ha en torsolett under klänningen. Skall förövrigt till göteborg och hämta min klänning idag. Hoppas att den sitter perfekt nu, är lite nervös, den är ju ganska mycket insydd i midjan.