• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • pannkaka

för oss har nästan allt gått snett hela vintern... så jag hoppas vi har allt bortgjort nu snart så att allt går som det ska på själva bröllopsdagen. Allt känns lite bättre idag har inte fått ordning på något men jag har världens underbaraste m2b som har tagit hand om mig sen igår kväll. Handlat, städat, tvättat och nu sitter jag med fika och han ska fixa middag kan ju knappast klaga då...
    Ha en trevlig helg alla och framförallt Ni som gifter er imorgon. Lycka till

• pannkaka

ps...glömde säga att jag ska på böllopsmässa imorgon å det ska bli såå spännande...nån av er som varit på en sån förut?

• jennysnartfru

vilken bröllopsmässa ska du/ni på?
    Vi var på den stora på Grand Hotell förra året. Ren succé mkt bättre än vad jag hade hoppats på. Vi fick väldigt mkt inspiration om vad som finns i bröllopsväg.. Hittade min skräddare där, hade jag inte gjort annars.

• EdLi

Lycka till alla som gifter sig idag!! Har nu bara en vecka kvar, nervositeten och framförallt stressen börjar komma nu. Dessutom jobbar jag 24 timmar den här helgen, men är som tur är ledig hela nästa vecka. Skall pröva och hämta klänningen på måndag, fest- och vigselprogammen är snart färdiga och skall skrivas ut. Annars är det mest massa småpyssel kvar, drinklista skall skrivas, alkoholfria drickor skall inhandlas, plastglas till baren, diverse grejor till resan och givetvis packa.
    Någon frågade om psalmer, vi skall ha 84 och 411.

• Gotland08

Lycka Till Qozze,~vinterbrud~ och FruKnas!

Vädret i Stockholm är perfekt, hoppas ni har det bra i Åre Q. Ska tänka på er hela dan och sända positiva tankar

Idag ska vi åka till Ikea och köpa ljus, servetter...sedan är det hög tid att sy klart kläderna och börja öva på Dirty Dancing...

Kram på er!

• pannkaka

bröllopsmässan är i umeå på plaza...men jag missade den...magsjuka satte stopp för det. Inte min vecka alltså...

• Thailand 08

pannkaka: Tar din otur aldrig slut!!! Krya på dej

• pannkaka

tydligen inte...men det borde väl vända snart kan man tycka

hellre magsjuka nu så man har det överstökat, ett orosmoment mindre då den stora dagen kommer...

• jennysnartfru

själv så dras jag med min förkylning. blir inte bättre direkt. för att bli lite privat så blev förkylningen bättre igår efter "intimkontakt" med M2B. Nu lever jag på alvedon och nässpray. Ska på middag ikväll, det blir nyktert för min del men trevligt ändå.

• Gotland08

Nu har vi gjort vår först DD övning Herre gud, vad roligt det här är...min m2b är en klassisk kille med stel överkropp och ganska dåligt balanssinne...men jag älskar honom enormt för att han bjuder på sig själv. Det blir nog succé!

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3