• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • Skottdagen2008

Är det bara jag eller tycker inte ni också att denna tråde verkligen har glesats ut .

• frussan

Kanske är jag som ska göra comeback då när alla andra lämnar tråden
    För mig är det dags 16 februari så jag har 2 veckor kvar.
    Känns som att det bara är det allra sista kvar - men det är lite tack vare min svägerska och mamma som är SÅ stabila och typ fixar allt återstående upp i Dalarna..

Känner lite att "vad sjutton har jag glömt som är så här lugn!?"

• Strawberryhoney

Jag köpte ännu en tiara idag men nu är det bra.Jag har fixat en tärna också.Min finns i galleriet.

• Akvavit

frussan,
    Jag har lite samma känsla....alla frågar om jag inte börjar bli nervös och stressad, men jag blir mer nervös och stressad över att jag INTE är det....

Fast just nu är jag lite nervös för morgondagen, jag ta ju tåget ner til Sthlm där jag ska prova klänningen kl 17. Mitt tåg kommer in 16.15, men om det nu ska bli snöoväder, tänk om det blir förseningar längs vägen!! Om man fastnar på tåget stillastående nånstans...

Misstänker som sagt möhippa till helgen, så vi får se. Pratade just med m2b om han ska plocka upp mig efter klänningsprovningen, men han lät vääääldigt svävande. Tänk om de tar mig direkt efter det
    Nej, nu börjar jag nog bli överdrivet paranoid....vi får se som sagt!

• Akvavit

Strawberryhoney,
    Fin tiara, den med löven! Var har du köpt den...och hur mycket kostade den?

• Thailand 08

Nu äe denna månaden slut.Hur många är vi kvar i februari?

• frussan

Strawberryhoney: Fin verkligen! Tiara lyfter verkligen vilken frisyr som helst, så det blir nog super!

Akvavit: Ja, SJ (och/eller vädret) är ju inte att lita på alltid... Men lite snöoväder i Dalarna kan det gärna få vara några dar, så vi får ett litet lager till andra halvan av februari
    Du kommer säkert i tid - och annars är de säkert schyssta och inväntar dig om det är så. Vad spännande att prova klänningen! Har du sytt upp, eller vad? Provat den förut?

Jag fick tag i en tjej igår som kan lägga ut min under nästa vecka, hon var helt säker på att hon skulle kunna lösa mina små "problem" lätt. Hoppas! Annars får jag dra och köpa den i en storlek större och det vore ju trist både för ekonomin och självförtroendet, haha...

Spännande med hippa, min gick av stapeln helgen som gick. SÅÅÅ kul, du har nåt att se fram emot om nu blir denna helgen..

• Strawberryhoney
    Akvavit skrev 2008-01-31 12:49:00 följande:
    Strawberryhoney,Fin tiara, den med löven! Var har du köpt den...och hur mycket kostade den?
    [/citat]

Tusen tack. Tänk här har jag letat tiaror på nätet så var denna 15 min bilfärd från hemmet Jag är sååå glad
    frussan skrev 2008-01-31 13:05:53 följande:
    [citat]
    Strawberryhoney: Fin verkligen! Tiara lyfter verkligen vilken frisyr som helst, så det blir nog super!Akvavit: Ja, SJ (och/eller vädret) är ju inte att lita på alltid... Men lite snöoväder i Dalarna kan det gärna få vara några dar, så vi får ett litet lager till andra halvan av februari Du kommer säkert i tid - och annars är de säkert schyssta och inväntar dig om det är så. Vad spännande att prova klänningen! Har du sytt upp, eller vad? Provat den förut? Jag fick tag i en tjej igår som kan lägga ut min under nästa vecka, hon var helt säker på att hon skulle kunna lösa mina små "problem" lätt. Hoppas! Annars får jag dra och köpa den i en storlek större och det vore ju trist både för ekonomin och självförtroendet, haha... Spännande med hippa, min gick av stapeln helgen som gick. SÅÅÅ kul, du har nåt att se fram emot om nu blir denna helgen..
    Tack...är himla nöjd nu.
  • Akvavit

frussan,
    Jag har köpt en Garamaj-klänning, så den provades och beställdes i september, men det är inte förrän nu den ska provas in för bästa möjliga passform. Kommer hämta upp den en vecka innan bröllopet!
    Och jo, det får absolut komma massor med mer snö, jag har verkligen längtat efter den! Men inte just imorgon....

Vad har du för klänning?
    Nu får du berätta om din hippa - vad fick du göra?

Listan på oss vinterbrudar ser ut som följer:
    Redan avklarade:
    080105 abbie80 (Örnsköldsvik)
    080105 Bzzz (Dalarna)
    080105 Trettondagsafton (Stockholm)
    080105 Wembi
    080105 jempan 0801 (Linköping)

080119 sarah81

080126 Qozze (Åre)
    080126 ~vinterbrud~ (Stockholm)
    080126 FruKnas

080129 Jensofia (Ishotellet, Jukkasjärvi)

Kvar:
    -----
    080202 Gotland-08 (Visby
    080202 Vinterbrud-08 (Luleå)
    080202 Edli (Västra Götaland)

080214 Thailand 08

080216 jennysnartfru (Stockholm)
    080216 ja2007 (Strängnäs)
    080216 Strawberryhoney
    080216 Aroma (Gällivare)
    080216 Frussan Dalarna

080218 Nanna_3000 (Ishotellet, Jukkasjärvi)

080223 Akvavit (Dalarna)
    080223 Snöbrud08
    080223 Pannkaka (anna & calle) Njutånger

080225 c t (Ishotellet, Jukkasjärvi)

080229 Skottdagen 2008 (Kiruna)
    0802?? Snöflinga76 (Kiruna)

• Thailand 08

Imorgon har jag mitt borgerliga och sen sticker vi på söndag.

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3