Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Gotland 08
Har inte hunnit läsa ditt inlägg men ska göra det vid tillfälle!
Jag tänkte också skriva ett par rader snart men tänkte bara säga att jag har nyss laddat upp ett par bilder från i lördags Fler kommer men det har varit så mycket nu.
Hej alla och lycka till alla som gifter sej denna helg?! och alla som gift er grattis till er med.
Ikväll så var vi och tränade med prästen... Hur skall jag kunna läsa löften. Vi har annorlunda här i vårt land men de låter så här för kvinnan och typ tvärtom för mannen som börjar läsa.
"Jag NN tar dig NN till min äkta make
och jag vill älska dig i nöd och lust
Som ett tecken mottar jag av dig denna ring"
Grattis Gotland 08
Det låter som att ni haft ett fantastiskt bröllop. Längtar såå till vårt nu, bara en vecka kvar nu.
Allt är i princip klart nu. Vigselprogrammen menykort och placeringskorten kom igår jättefina. Ringarna kom igår efter polering och omgravyr av mannens.
ska lämna in klänningen på press och ev tvätt, en liten fläck på överdelen, skumt eftersom jag haft den i en resegarderob hela tiden.
Vinterbrud 08
Vilka fina bilder. Klänningen var gudomlig.
Nu är det vi kvar tjejer
080214 Thailand 08
080216 jennysnartfru (Stockholm)
080216 ja2007 (Strängnäs)
080216 Strawberryhoney
080216 Aroma (Gällivare)
080216 Frussan Dalarna
080216 Snöflinga76 (Kiruna)
080218 Nanna_3000 (Ishotellet, Jukkasjärvi)
080223 Akvavit (Dalarna)
080223 Snöbrud08
080223 Pannkaka (anna & calle) Njutånger
080225 c t (Ishotellet, Jukkasjärvi)
080229 Skottdagen 2008 (Kiruna)
Uppdaterar lite med min vigselplats eller där vi är ifrån.
080214 Thailand 08
080216 jennysnartfru (Stockholm)
080216 ja2007 (Strängnäs)
080216 Strawberryhoney (Åland)
080216 Aroma (Gällivare)
080216 Frussan Dalarna
080216 Snöflinga76 (Kiruna)
080218 Nanna_3000 (Ishotellet, Jukkasjärvi)
080223 Akvavit (Dalarna)
080223 Snöbrud08
080223 Pannkaka (anna & calle) Njutånger
080225 c t (Ishotellet, Jukkasjärvi)
080229 Skottdagen 2008 (Kiruna)
GRattis Gotland! Ja, det var ett långt inlägg, men jag läste vrenda bokstav och skrattade jag med. Ni verkar ha haft det tokroligt och romantiskt.
Håller med, SÅ kul att läsa om låter som en fantastisk helg, där egentligen ovälkomna överraskningar än då mest tillförde en extra och kanske rent av välkommen dimension.
Jättegrattis!
Vinterbrud-08, kanonfina bilder, och underbar klänning! Härligt snölandskap också.
Här blir det till att jobba på med alla småsaker under helgen... inte orolig än, koll på läget, men nog är det en del att fixa med allt!
Ja om man hade kunnat få en hel helg bara för att arbeta med pyntet, mmen nu på lördag bli min m2b svensexad och jag måste då ta hand om vår son och då blir INGET gjort. Han är för liten för att tycka det är roligt att kanske pyssla han med utan han vill ha alla saker jag har och gärna ta sönder dem också.
Oj, nu var det så länge sen jag skrev att jag inte vet vilka som gift sig sen sist, men åtminstone Vinterbrud och Gotland, grattis!!
Vinterbrud, vilka mysiga bilder!! Visst är det Lilly-klänningen du har? Den är ju så fin!!
Gotland, det låter som ni hade en underbar dag trots diverse små missöden, skönt att ni ändå kunde släppa det sen och inte haka upp er. Det är väl så man måste göra om något skulle gå fel!
Ser fram emot fler bilder från er båda, är jättenyfiken på hur din klänning blev till slut, Gotland. Blev du nöjd med ärmarna på den?