• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • Gotland08

Akvavit: Jag hann aldrig sy dit några... Men det blev toppenbra! Det roliga är att man tänker på så mycket detaljer innan som sen under dagen är som bortblåsta och helt oviktiga...Blir lite full i skratt när jag läser en del trådar så här efter bröllopet.

Lycka till alla i helgen och NJUT! Det är en order

• Akvavit

Kan inte fatta att det bara är två veckor kvar nu.... Vad hände??? Det var ju flera månader kvar nyss!
    Och jag hoppas att jag blir hippad i helgen och de inte väntar till nästa helg.... Annars blir det trycksakspyssel i helgen.

M2b har order om att om jag försvinner imorgon ska han börja printa ut en massa papper till vigselprogram och festprogram.

Ni som gjort era vigselprogram, hur gjorde ni? Skrev ni ut texterna till psalmerna och Herrens bön i häftet eller inte?

Vi träffade prästen i tisdags, hon verkar jättemysig och med humor, så vi känner oss trygga med henne. Och i onsdags blev jag provsminkad, det kommer bli superbra!

• jennysnartfru

Vi skrev psalmerna men inte herrens bön

• Skottdagen2008

Samma här.

jennysnartfru skrev 2008-02-08 15:30:54 följande:
    Vi skrev psalmerna men inte herrens bön
  • Qozze

Gotland: Vilken underbar dag ni varkar ha haft. Sitter här och myser med dig och tänker tillbaka på vår egen dag som till många delar påminde om er. Håller med om att det inte gick att hålla sig för tårar under vigsel, jag tror att de flesta grät några tårar åtminstone Har ni sett några bilder från fotografen ännu? Verkar kanon att hon var med även på fredagen. Och alla små missöden gör ju bara att mn kommer ihåg dagen bättre.

Vinterbrud-08: Vad kul att se ers bilder. Det ser så härligt ut med all snö och ni var jättefina! OCh snygg kappa har du med

Kastar in länken till ett galleri där vår fotograf har lagt upp en del bilder så att ni kan kika så länge:

www.puffettpix.com/gallery/4267930

En grej som vi missade dock var att ta bilder med hela familjen på golvet tillsammans. Men, men, man kan ju inte komma ihåg allt!

• Qozze

Glömde säga angående bilderna: Det stora fönstret som man ser på bilderna är där vi höll vigseln. Fast då var det massor av ljus där och på golvet och höga golvljusstakar och hela lokalen var mörklagd i övrigt. Supermysigt! Men det är svårt att fånga den stämningen på bild. Och då hade vi ingen "riktig" fotograf på plats heller.

• Gotland08

Vinterbrud och Q: Vad kul att se era bilder Ni var jättefina, längtar ännu mer till våra... Imorgon kanske jag får några bilder av en kompis. Har inte sett en bild från bröllopet än.

Just nu håller min man, det är så mysigt att skriva man istället för m2b, och gör en drya i våra nya Evfa Attlingmartiniglas som vi fick i bröllopsgåva. Kan inte fatta att det är mindre än en vecka sedan vi gifte oss...

• Qozze

Gotland: Tack! Du får gärna visa era bilder sen.
    Håller med om att det är häftigt att kunna kalla honom för sin man. Har inte alls vant mig vid det nya, och speciellt inte mitt nya namn, men det är väldigt roligt att se att det kommer mer och mer post i det nya namnet. Har bytt det mesta på jobbet och nu är det mest privata namnändringar kvar. Mina kollegor tycker att det är roligt att kalla mig för fru så man lär sig nog snart nog
    Vilken trevlig bröllopsgåva ni fick. Klart att de ska invigas!
    Vi ska ha en middag i morgon med ena tärnan och hennes sambo och minnas tillbaka allt som hände för två veckor sedan. Ska bli superkul! Men ikväll bli det nog mest att slappa med lite vin framför brasan (äsch vi har ju ingen öppen spis här, får bli TV'n då... )

• Qozze

Gotland: Vilken dans blev det då, dirty dancing eller nåt annat? Och fick ni det på film? Jag var tvungen att be en kille filma och de fattade inte varför det var så viktigt att filma en "vanlig" brudvals. Fast efteråt är de glada att jag var så påstridig.

• Gotland08

Jag kommer också att byta efternamn men formellt blir det till hösten. Vi har bokat resa i mitt gamla så vi vill inte byta ut passet än. Känns skönt! Har lite svårt att släppa mitt gamla efternamn även om det går bättre och bättre...

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3