Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
~vinterbrud~,
Jättekul att se dina bilder, ni var verkligen jättefina!! Åh vad läckert att ha festen på museet, vilken härlig inramning av festen!
NÄÄÄÄ Jag har fått ett munsår av förkylningen.Köpt salva mot det men WHY WHY WHY
Jag har iallafall fixat tärnbuketten själv. Finns bild hos mig. Fin va? söt iallafall.
Strawberryhoney,
Jätefin är den! Ska du göra din egen bukett också?
Så kanske jag borde passa på att önska all ni som gifter er imorgon lycka till!! Hoppas ni får en helt underbar dag, och vi ser fram emot att få läsa era berättelser sen! (och se era bilder )
080216 jennysnartfru (Stockholm)
080216 ja2007 (Strängnäs)
080216 Strawberryhoney
080216 Aroma (Gällivare)
Gaahh jag är lite nervös nu.. och så sitter man här på BT då
Lilla grabben sover så jag har en paus nu mitt i "allt"... men det känns bra, mycket bra allt!!!
Instämmer med Akvavit!!
Våra varmaste lyckönskningar!!
Säger som Akvavit och c_t:
Önskar er alla som gifter er imorgon stort Lycka Till och hoppas ni får en helt underbar dag!!
Lycka till alla brudar som gifter sig på lördag!
Vinterbrud: Jättefina bilder!
Längtar ännu mer efter våra...har inte sett en bild från bröllopet ännu, men i helgen ska vi spana in videohälsningarna. Min bror riggade en kamera där gästerna kunde spela in hälsningar. Har hört rykten om att det är en hel del roliga inslag, ju längre kvällen led ju roligare blev de...