Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Nu var det ett tag sen man var inne igen. Grattis alla som har gift er, superskoj att se alla bilder på er (ingen nämnd, ingen glömd - tror jag har lyckas kika på alla dock ).
c t: Din hippa verkade superskoj!! Antar att din blivande man vill ha prov på din dans sedan
pannkaka: Vad trist att läsa om ditt hår. Hoppas att det går att ordna till på något sätt.
Nu är det inte så många kvar i tråden som har bröllopet kvar. Lycka till ni som gifter er på lördag (och måndag c t)!!
Vi har fått veta att fotografen äntligen har skickat bilderna så vi hoppas att de dyker upp morgon - håller tummarna!
Ni var superfina snöflinga Har precis fått mail från fotografen att våra bilder är på gång...
Längtar!
Nu har jag lyckats ordna vigselprogram, bestämt mig för blommor, ordnat med alla papper. Så ikväll bär det av till Royal Viking och Sky Baren för lite avkoppling!
Q- han har redan fått en liten "lapdance" och han var mycket nöjd
Tack tjejer och grattis till alla som hunnit gifta sig medan man själv varit i "bubblan". Ni som har ert kvar kan jag bara säga lyckos er! Det var så härligt att jag vill göra om det igen!!!
Lycka till allihopa!
Lycka till alla brudar som är kvar. jag blir aaaavis igen för det är UNDERBART
Sista ni hör från mig nu innan mitten av mars!
Lycka till er alla nu som gifter sig på lördag!!
Kramar
Christina
hinner säga hej...har middag med alla inblandade ikväll allt är klart...ska nu njuta och slappna av. lycka till ni andra som gör sitt imorgon. Jag ska ha det super!!
lycka till idag c t! hoppas att det blir underbart! vi hade det fantastiskt...går knappt att beskriva med ord! ...fortsättning följer...
Tänker på ct och putsar fönster i solen SPORTLOV!
Grattis c-t: tänker på dig idag!!
Passar även på att skicka mina varmaste lyckönskningar till Skottdagen som gifter sig 29 feb!!
Önskar f.ö att jag också hade sportlov. Du kan få putsa mina fönster oxå Gotland!