Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
ska åka och hämta min kära sambo på flyget strax sen bli det mysmiddag och champagne...sista kvällen vi är hemma hos oss som ogift imorgon drar vi söderut för att ordna allt det sista på plats...så skönt att vara långledig innan den 23:e. Har varit några tuffa veckor nu med jobb och bröllopsfix. Än är det mycket att göra men det känns nog bättre när man "bara" har det att ägna sig åt.
ska brodera klart klänningen imorgon. bilder kommer under veckan
än en gång LYCKA TILL alla som bara väntar på imorgon
Skriver mitt sista inlägg här som ogift.
Nu är nästans nästans allt klart ...lite lite kvar och sen är det bara att invänta att kl. blir 15.00 imorgon.
Undrar hur mycket jag kommer att sova inatt Har en förmåga att inte få sömn inför såna här saker...
och jag är jättetrött faktsikt.
Ville bara önska alla brudar i morgon ett stort lycka till. Ni kommer att få en helt underbar dag! Och vi vill veta allt sen!
Vad säger jag, i morgon? Idag menar jag ju - det är ju redan lördag nu!
Hej tjejer!
Då var dagen här som jag väntat på så länge. Sovit fruktansvärt dåligt, nervös så det bara skriker om det. Magen är i uppror, ganska trött. Behöver inte gå upp nu egentligen men kan inte sova.
Min tärna sover som en stock här i rummet bredvid.
Hår och makeupstylisten kommer 8.30 ska försöka äta nåt, tror det stillar nerverna lite. Längtar efter min M2B.
Hade en bra kväll igår på centralbadet och sushi till middag. Provade hela outfiten och den satt som en smäck.
Lycka till alla brudar som gifter sig idag!
Kram
Hinner med ännu inlägg som ogift. Jag sov som en slagen hjälte inatt var skittrött och är ännu ej nervös men mitt munsår Är sååå ledsen men men...
Sambon är själv förkyld ännu så man hade hoppats på bättre. Ska äta frukost nu och sen blir det att börja sin dag bara...
Blommor skall hämtas osv.
Jag hoppas sonen orkar vara uppe nu nån timma eftersom han vaknade så tidigt. Att han kan sova så han är go och glad under vigseln iallafall.
Kram alla. Nästa gång vi ses är jag absolut gift
Kul att se att någon är vaken så här dags en lördag.
Skönt för dig som inte är nervös.
Funderar på att ta en tablett för illamåendet.
Förstår inte varför jag är nervös. Allt är klart och idag ska det flyta på som planerat iaf nästan. Min mamma är nervös och det gör ju inte saken bättre.
Lycka till tjejer! Vädret är strålande och allt kommer att gå galant. Ser fram emot era nästa inlägg som gifta