Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Nu är jag gift och kan titulera mig fru
Dagen var underbar och jag var fin utan att suttit hos nån frisör i 3 timmar
Jag berättar mer då jag hinner om ert intresse finns. Lite bilder har jag lagt in.
G I F T!
Härligt känns det att nu får vara gift och herrejösses, vilken fest!
Så kul har jag inte haft på länge och det var sånt röj, toppen med liveband måste jag säga!
Sen blev både jag och min man otrligt rörda över vilken underbar familj och fantastiska vänner vi har, som engagerat sig och jobbat massor inför bröllopsfesten med massa "skoj runtom"!
Vilken dag, vilken Dag!!
Stort grattis till er båda,
Strawberryhoney och ja2007!!
Självklart vill vi höra allt om era dagar och helst även se bilder om ni vill förära oss såna!!
Ser fram emot att få höra mer!!!
(mindre än en vecka kvar för mig nu...kan inte fatta det!!!)
Bilder har jag inte fått så många än men en bild på mig och klänning finns i galleriet!
Nu finns mer kort hos mig. Har massor på bilddagboken å fb
Stort grattis till er som gift er i helgen!!!
Hej tjejer!
Nu är man gift. Dagen var helt underbara precis som vi ville att den skulle bli.
Måste packa och fixa en del grejer inför bröllopsresan. Planet lyfter imorgonbitti mot Aruba.
Numera är man fru Ekström, kommer ta ett tag att vänja sig vid det kan jag tänka mig.
Grattis till er andra som gifte sig i helgen!
Jättegrattis, jennysnartfru (nu får du byta nick!)
Inget litet foto som vi kan få kika på så länge....?
Dåligt med foton än så länge. Tog inget med vår kamera. Våra vänner ska skicka bilder, men vem vet när?
/Jenny
Jättegrattis tjejer!!
Själv har jag blivit hippad i helgen!
GUD vad dom lurade mig, hela släkten och alla vännerna har varit tokinvolverade i den här hippan. Kan också säga att jhag nu kan söka jobb som professionell strippa då jag fick 2 timmars privatlektion med en strippa och en stång. Jag ska aldrig med klaga på dom tjejerna, jösses vad ont i kroppen jag har efter att snurrat runt och hängt uppochner i paljettshorts och stilettklackar.
Ja nu är det bara en vecka kvar för mig