• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • Akvavit

jennysnartfru,
    Vad skönt det låter att vara så lugn!! Hoppas du får det riktigt skönt på fredagkväll och kan ladda ordentligt inför lördagen!

SJälv har jag ju nu 1,5 vecka kvar och känner mig lite småstressad. Känns som det är mycket småsaker kvar att göra...men det ska nog lösa sig. Det är nog egentligen inte så mycket.

Var på provuppsättning hos frissan igår. Det var jättekul, men känns inte lika klockrent som smink och blommor och annat. Men det blir nog bra när det görs på riktigt också. Jag tror principen vi kom överens om blir superbra, hoppas bara den blir så bra som den kan bli...
    Kommer i alla fall ha en liten krona har vi bestämt, en av min egna, den minsta... Sen blir det bubblor "med spret" baktill och slöjan "under" frisyren.
    Så svårt att förklara

• pannkaka

oxå 1,5 vecka kvar. vi har oxå småsaker kvar att göra. håller på för fullt med festprogram nu, det går faktiskt mycket bättre än förväntat.
    känner mer att jag måste städa och tvätta än oroa mig för bröllop vi åker på lördag ner till hälsingland och blir där hela veckan, å man vill nog ha fint när man ska bli buren över tröskeln väl hemma igen
    känner att vi har jobbat alldeles för mycket för att vårda våran lägenhet (det syns sannerligen i dagsljus)samtidigt som vi har bröllopspyssel överallt så det är lite svårt att städa får göra ett ryck idag tror jag. måste bara jobba 13 - 21 först

• Strawberryhoney

Pysslar med det sista jag som rispåsarna.La in en påse i mitt galleri...
    Svärmor får dela ut dem med vigselprogrammet då folk kommer,de som ej har ris får en påse om de vill kasta sedan.

3 dagar kvar nu då....spännande.

• ja2007

Oj oj, om 4 dagar smäller det
    Har tagit ledig från jobbet med start från idag.. imorgon är både m2b och sonen hemma, men idag är det bra jag och jag njuuuter och tar det lugnt, var just ute och promenderade i vårvädret.

Känner mig rätt lugn rent planeringsmässigt, imorgon em får vi lokalen men innan dess känns det som jag varken kan göra så mkt mer eller har så mkt mer att göra. Det som är kvar ligger liksom inte på mig längre

• jennysnartfru

Jag ska strax gå till frisören och bli ompysslad. Ska färga, klippa och inpackning. Två timmar för bara mig, skönt säger jag bara.
    Hoppas på att dagens väder i stockholm kommer hålla i sig.

• Strawberryhoney
    ja2007 skrev 2008-02-13 12:11:31 följande:
    Oj oj, om 4 dagar smäller det Har tagit ledig från jobbet med start från idag.. imorgon är både m2b och sonen hemma, men idag är det bra jag och jag njuuuter och tar det lugnt, var just ute och promenderade i vårvädret.Känner mig rätt lugn rent planeringsmässigt, imorgon em får vi lokalen men innan dess känns det som jag varken kan göra så mkt mer eller har så mkt mer att göra. Det som är kvar ligger liksom inte på mig längre
    4 dagar? jag får det till 3. ons. to. fred och lördag är ju den stora dagen
  • ja2007

Strawberryhoney::: Haha jaaa du har så rätt så ... men då kanske jag bör känna mig lite mer stressad då om det "bara" helt plötsligt blev 3 dagar

• Strawberryhoney
    ja2007 skrev 2008-02-13 12:21:07 följande:
    Strawberryhoney::: Haha jaaa du har så rätt så ... men då kanske jag bör känna mig lite mer stressad då om det "bara" helt plötsligt blev 3 dagar
  • ja2007

Har lagt ut lite bilder från möhippan, var grymt kul att få vara actionhjälte under en em, superwoman som man är

• Skottdagen2008

Har fått min "secret box", hämtat vigselringarna = kanonfina egendesignade , samt spelat in en CD med "det vackraste" som jag ska sjunga i kyrkan.

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3