• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • Qozze

c t: Vad skönt! Jag velade om blommorna ända tills sista veckan, fixade ihop nåt kvällen innan vi åkte upp (tis). Inget perfekt men det dög för mig SB blev världens succe!! Han fick öppna dem när vi kommit till stugan där vi skulle fira bröllopsnatten. Han blev helt stum och bara drog efter andan... mer och mer för varje bild Han var gymt imponerad och VÄLDIGT nöjd med sin present. Fast han kunde inte fatta när jag hade tagit bilderna så det fick jag förklara Och nu vill han även se de bilder som jag inte valde. Får se om han ska få det

Idag kom fakturan för bröllopsfesten. Vi har faktiskt väntat på den. Det känns som om man vill betala den på en gång som tack för den superba maten och servicen så nu har jag gjort det
    Enda som är kvara att betala nu är fotografen men den fakturan ska vi få med bilderna. Ett plus med att så många gäster tackade nej är ju att vi till och med har pengar över nu, allt blev ju mycket billigare än beräknat.

• ~vinterbrud~

Hej svejs!
    Vinterbrud är nu tillbaka från bröllopsresan. Har inte hunnit läsa ikapp vad som hänt sen jag loggade in sist men jag hoppas att allt gått bra för er.
    Vi har haft det helt underbart på bröllopsresan (Maldiverna); sagolikt vackert, god mat, mycket sol och rolig snorkling. Ville faktiskt inte åka hem

Nu när bröllopet är över är det jätteroligt att sitta hemma och titta på lite bilder från bröllopsdagen.

Kram på er!

• jennysnartfru

Väkommen hem vinterbrud!
    Vad skönt att resan och resmålet var till belåtenhet. Hur var Maldiverna? Hur känns det nu att ha varot gift i ett par veckor? Går man som på små moln?
    Vi har två dagar kvar och längtar ihjäl oss. Denna eviga väntan..

• Strawberryhoney

Välkommen hem Vinterbrud.

har också 2 dagar kvar nu och kollar i kalendern och tänker. Overkligt. Inte sant osv.

• c t
    Qozze skrev 2008-02-13 21:26:48 följande:
    c t: Vad skönt! Jag velade om blommorna ända tills sista veckan, fixade ihop nåt kvällen innan vi åkte upp (tis). Inget perfekt men det dög för mig SB blev världens succe!! Han fick öppna dem när vi kommit till stugan där vi skulle fira bröllopsnatten. Han blev helt stum och bara drog efter andan... mer och mer för varje bild Han var gymt imponerad och VÄLDIGT nöjd med sin present. Fast han kunde inte fatta när jag hade tagit bilderna så det fick jag förklara Och nu vill han även se de bilder som jag inte valde. Får se om han ska få det Idag kom fakturan för bröllopsfesten. Vi har faktiskt väntat på den. Det känns som om man vill betala den på en gång som tack för den superba maten och servicen så nu har jag gjort det Enda som är kvara att betala nu är fotografen men den fakturan ska vi få med bilderna. Ett plus med att så många gäster tackade nej är ju att vi till och med har pengar över nu, allt blev ju mycket billigare än beräknat.
    Nej vad underbart att han blev nöjd! Du måste ju verkligen vara glad för att du gjorde bilderna. Skönt att få en liten självförtroende boost

Vi får också faktura från fotografen som vi valt, känns faktiskt rätt skönt att det kommer 1 månad efter.. mycket utgifter nu
  • ~vinterbrud~

Tack jennysnartfru och Strawberryhoney.
    Lite skönt att vara hemma såklart (men längtar ändå tillbaka litegrann).

Ja hur känns det nu att vara gift sedan några veckor?
    Självklart känns det jätteroligt och mysigt! Det känns som något "stort" att ha gift sig. Lite nytändning kanske det blir i förhållandet efter själva bröllopet men jag har känt mig nykär i min man nästan hela tiden faktiskt sen vi blev tillsamans så jag vandrar nog bara vidare på mina rosa moln (ha ha ha). Ska jag vara helt ärlig så känns det nog egentligen inte så himla annorlunda mot tidigare.

Känns fortfarande väldigt overkligt att jag gift mig nu. Var overkligt hela tiden innan och på bröllopsdagen tänkte jag hela tiden "kan inte fatta att detta händer"!! Faktum är att det känns mer verkligt nu efteråt när man kan titta på bilderna från bröllopet.
    Ett tips är att verkligen försöka NJUTA under hela bröllopsdagen. Se till att ta det LUGNT så ni får tid att reflektera över vad som händer - allt går så sjukt fort!!

Semester på Maldiverna var väldigt lyckad. Det är verkligen ett paradis där och minst lika vackert i verkligheten som på bilderna. Kritvita ständer, palmer och kristallklart vatten! Superromantiskt faktiskt. Perfekt semester om man vill ta det väldigt lugnt, mest sola, bada, snorkla, läsa böcker, äta god man och ha det mysigt tillsammans.

• Skottdagen2008

Bilder, bilder, bilder önskas från er gifta

• ~vinterbrud~

Har ännu inte fått fotografens bilder men har några andra bilder upplagda på vår bröllopshemsida. Har mailat adressen till några av er tidigare (via inboxen på BT). Om ni inte minns den - skicka ett meddelande via inboxen så skickar jag länken till hemsidan!

• Strawberryhoney

~vinterbrud~ skrev 2008-02-14 11:02:43 följande:

Har ännu inte fått fotografens bilder men har några andra bilder upplagda på vår bröllopshemsida. Har mailat adressen till några av er tidigare (via inboxen på BT). Om ni inte minns den - skicka ett meddelande via inboxen så skickar jag länken till hemsidan!
    vill gärna se men kunde ej skicka meddelanden. Länka i min inbox please
  • ~vinterbrud~

Har mailat dig Strawberryhoney!

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3