• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • Akvavit

pannkaka,
    Ja, förutom inbokade tider som nagelfixning, en sista valslektion och en klippning, ska vi få ringarna graverade och putsade, sen ska bordsplaceringen göras klart och festprogrammen skrivas ut och sättas ihop.
    Vi ska inhandla alkoholfritt dricka och köpa en gästbok. Sen är det bara annat kvar, som att tvätta bilen och städa hemma, vi ska ha en del av gästerna på fika på söndagen...

c t,
    Låter som en superkul hippa! Cliff Barnes är det ju alltid bra röj på!!

• Skottdagen2008

jo sådant där smått som att handla till baren och sånt jox har vi ju kvar, men inget att tillverka och planera på annat sätt såsom program och sånt.

• c t

Hur har ni skrivit era vigselprogram??? Jag får bara inte ihop det

• Skottdagen2008

Vi fick ju ett färdigt förslag från prästen och sedan har vi bara bytt ut psalmerna och skrivit in solo och in och utmusiken. Ja, vi skrev ju på ett helt eget papper, men samma ordning såklart =) .

c t skrev 2008-02-19 13:47:41 följande:

Hur har ni skrivit era vigselprogram??? Jag får bara inte ihop det
  • Skottdagen2008

c t :

Jag mailar vårt till dig så får du tjuvkika

• Akvavit

Menar du hur som i Word/Powerpoint eller annat, eller hur som i hur allt får plats, eller hur och i vilken ordning?

Vi ska använda en skuren A4 som vikt på mitten blir kvadratisk. På framsidan har vi våra figurer och på baksidan har vi skrivit om kyrkan. Inuti vigselprogrammet som punkter, har bara skrivit ut vinterpsalmens text eftersom den inte finns i den vanliga psalmboken utan bara i psalmer från 90-talet som vår församling inte hade tillräckligt många av.
    Om du vill kan jag maila en kopia...?

• c t

Mer utseende, jag har allt som jag vill ha med men vet inte riktigt hur det ska se ut

• Akvavit

Jag mailar dig ikväll, har inte filen här på jobbet!

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3