Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
c t : du fick vårt också, eller?
Helst plötsligt börjar jag fundera på vad det är som jag har glömt!
Hela planeringen har varit så lugn och bra, men tänk om det är något viktigt som jag har förbisett? *suck*
Någon vital del av planeringen?
Borde väl ha det viktigaste i alla fall....mat på borden i en lokal, en kyrka och en präst vet jag att vi har, klänningen hänger hemma och frissan har jag tät kontakt med, så det borde ju vara ok, likaså sminket.
Vad har jag glömt?
varit hos frisör idag...fortfarande inte nöjd...gråtit hela dagen, och kännt att hela bröllopet är förstört...Bridezilla?
ser ut som en Barbie...tycker jag själv, alla andra försöker uppmuntra mig att så inte är fallet.
Körde provsminkning idag och då såg det genast bättre ut men ändå är jag arg över håret...brukar alltid slinga mig själv och har alltid varit nöjd, så beslutar jag att innan bröllopet ska jag unna mig lite lyx och så förstörs allt...såå typiskt!
Inte långt kvar för er nu tjejer (grattis till Nanna_3000 som gifte sig igår!). Här är listan:
080218 Nanna_3000 (Ishotellet, Jukkasjärvi)
080223 Akvavit (Dalarna)
080223 Snöbrud08
080223 Pannkaka (anna & calle) Njutånger
080225 c t (Ishotellet, Jukkasjärvi)
080229 Skottdagen 2008 (Kiruna)
Akvavit; du har säker inte glömt något. Jag var lika nojjig dagarna innan bröllopet
Pannkaka: jättetrist att du känner dig så missnöjd - jag är dock säker på du blivit jättefin!!
Vi har fått bilderna fått fotografen nu så nu sitter vi och försöker välja ut de bästa. Har lagt upp några på vår hemsida nu om ni vill titta!
Oj, vad mycket som händer idag
Superlyckad möhippa ct Verkligen! Hade velat vara en liten mus under den dagen och sett allt.
Vinterbrud, jättejättefina bilder från fotografen. Gillade ljuset och så var ni kalasfina.
Pannkaka...ta ett djupt andetag och le. Det kan i alla fall inte bli värre och vad är det värsta som kan hända? Efter bröllopet kommer du tycka att det är en bagatell, tro mig! Kan inte låta bli att fnissa åt ditt nick...men det är ett fniss med kärlek
Till alla er som gifter er i helgen, LYCKA TILL!
Jag var ju till frissan i måndags och har bokat en ny tid till en annan imorgon. så desperat är jag. får se om dt går att få till på något sätt.
Tack gotland, jag ANDAS och LER och försöker bortse från den misären
tränade vals idag...haha...kan hända att det kommer bli värre än håret fniss
nädå...vi fick till det till slut.
skå åka till festlokalen och kika lite och planera in dekorationerna. sen är allt klart.
nästan iaf. skriva ut vigselprogram och fixa naglarna på fredag men det är småsaker.
ska på avslappnings massage imorgon och taktil. det ska bli så skönt.
ha det bra tjejer, måste rusa vidare nu. hörs mer innan helgen
Hej!
Nu är man fru... efter en fantastisk dag! Vi hade det underbart och var så lyckliga hela dagen! Bättre än jag kunde tro.
Har inte så många foton ännu, det kommer flera men kika gärna ni som vill på :
annaochcalle.weddingannouncer.com
Ska skriva mer en annan dag!
Gud vad fina ni var!! Så otroligt fina!
Snyggt det blev med capen också!
WOW - åh vad fina ni var Snöflinga!!!
Stort grattis också!!