• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • Akvavit

jennysnartfru,
    Välkommen hem!! Hoppas ni haft det underbart....Aruba låter så härligt!! Ser fram emot lite bilder från er bröllopsdag så småningom!

• sokkerstruten

En fråga till er som gifte er i februari! Kommer ni ihåg när ni skickade era inbjudningar.Vi gifter oss den 7 feb 2009. Funderar på att dom kunde får dom lagom till 1 dec. Och osa den 7 januari. Är det för nära in på? det är ju bara två månader innan bröllopet, man brukar väl skicka minst tre månader innan. Saken är den att det är små snöflingor på inbjudningarna och vill ju att dom ska få dom i en vintrik tid. Inte i början av november som inte är vintrig eller?...

• pannkaka

vi skickade våra i oktober...2:a oktober om jag inte minns fel...
    men då har vi många gäster som reser mycket och några bor utomlands så vi ville inte riskera att folk inte skulle kunna komma

• pannkaka

jenny snart fru: hur var resan? är lite avis men vi ska planera in våran nu under helgen...fick massa bidrag i present så nu måste jag rusa iväg och byta pass

• pannkaka

ps: och du måste skaffa nytt nick

• Gotland08

Superfina bilder Pannkaka och Grattis jennysnartfru!

Sockerstruten: Vi skickade våra i slutet på augusti, precis när alla gäster har kommit igång efter semestern. Vi skickade inbjudningarna så tidigt för vi hade inte berättat för någon om vårt bröllop och vi skulle ha det på annan ort och det i sin tur innebar extra kostnader för gästerna. Vi embossade en dalande snöflinga på kuvertet även om det fortfarande var sommar. Det tyckte många gjorde det lite spännande att öppna.

• c t

Då var man fru!!

Helt fantastiskt bröllop.. kan inte ens beskriva med ord hur underbart det var.

Jag har inte fått fotografens bilder än men ska lägga upp några som jag har fått av familjen.

Jag håller med alla andra här som gift sig, att dagen går alldeles för fort och att man knappt hinner med.
    Men jag och Tomas njöt! Njöt av varenda stund.

• pannkaka

fler bilder...
    annaocalle.weddingannouncer.com/ (låten som spelas hade vi som ingångsmusik, fast utan pianosolo)
    sitter med feber och är ensam hemma några dagar och tänker tillbaka. Helt otroligt att man inte har fått in det och riktigt landat än...

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3