Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Har också kännt mig alldeles för lugn, men i natt hade jag faktiskt lite svårt att sova. Bara två dagar kvar nu, är klar med fest- och vigselprogrammen, hämtade nyckel till lokalen igår. I dag har vi hämtat dukar och servetter så i morgon blir det till att duka. Har även börjat kolla på packningen eftersom vi åker på måndag. I eftermiddag skall jag kolla på en tiara, samt fundera över gåvor till kökspersonal, kör och organist som ställer upp på sin fritid.
Edli: Vart åker ni? har nog missat det eller glömt...
Ni gifter er om 2 dagar och du ska kolla på en tiara idag. Vilken cooling. Jag hade varit hur hispig som helst.
Hippad i lördags
Prästen på besök idag!
Provade klänningen igår för sista gånen - så vacker!
Festprogrammet klart!
Jaa, alla lösa trådar börjar sakta men säkert dras åt...
Vi åker till Dominikanska Republiken, kryssning och Orlando, totalt 24 dagar.
Kunde inte bestämma mig om jag ville ha tiara eller inte, hade nästan bestämt att inte ha det när jag hittade en i närheten på köp och sälj. Så nu har jag en. Är nästan oroväckande lugn.
080202 Gotland-08 (Visby
080202 Vinterbrud-08 (Luleå)
080202 Edli (Västra Götaland)
080216 jennysnartfru (Stockholm)
080216 ja2007 (Strängnäs)
080216 Strawberryhoney
080216 Frussan
080218 Nanna_3000 (Ishotellet, Jukkasjärvi)
080223 Akvavit (Dalarna)
080223 Snöbrud08
080225 c t (Ishotellet, Jukkasjärvi)
0802?? Snöflinga76 (Kiruna)
080229 Skottdagen 2008 (Kiruna)
En 2-delad lite enklare variant, ingen prinsessa där inte... Väldigt fin tycker jag själv. Väldigt jag.
Såg din på din hemsida - verkligen vrålsnygg! Den känns lite sagolik, och väldigt passande för ett vinterbröllop. Kul, hoppas den sitter bra!
Måste ge mig ut och leta underkläder - hög tid... Får bli på lördag eller söndag (hm, om det är öppet). Vart ska man bege sig, nån som vet (Sthlm)?
Korsett är ursnyggt (och formande = bra), men jag tyckte det blev lite bulsigt under klänningen.
Hippan var en hel helg i Sälen med fullt ös hela tiden... grymt kul.
2 dagar, ja då närmar det sig verkligen!
Lugnet är säkert att ni har koll på allt bara.
Stort Lycka till!
Idag har jag ordnat skor till min bror så nu är han klar. Kostym beställd men inte hämtad bara. Min brorssons kläder klara, det blev väst med kostymbyxor och fluga och nya svarta skor.
Har fått omplanera min brudbukett, floristen lyckades inte få tag i pioner så det blir ranunkler istället.
Fick spader på min mor idag, hon stressar en till max. Fick ett dödsbud igår, min gudfar. Jättetråkigt. Han skulle varit med på bröllopet. Så nu omotiverat så måste vi göra om bordsplacering, känns inte kul, bara tragiskt.
Edli: jag köpte en i höstas på tradera...tar med den ifall jag vill ha den,men det känns inte riktigt rätt ( på en gammal kärring!)
Jag skall bara ha slöjan i kyrkan (tror jag) och då kan det bli tomt när jag tar av den, skall ha halvuppsatt lockigt hår. Idag blir det fullt upp, borden skall dukas och festlokalen skall göras klar. Måste packa det mesta för resan och en väska för bröllopsnatten, naglarna skall fixas, huset skall hyfsas iordning, några fler vigselprogram skrivas ut och sist men inte minst måste jag kolla 100 gånger att allt är klart och kommer med inför i morgon. Tillråga på allt har vi börjat bli förkylda, hoppas echinagard:en kan hålla de värsta symtomerna borta.