• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • Akvavit

Skottdagen2008,
    Äsch, vid det laget borde ju alla som gift sig några veckor innan vara här och berätta om sina fantastiska bröllop och dela med sig av sina erfarenheter! Du får se det som att du får tid att lära dig av andras misstag

Själv har jag ju inte mitt förrän helgen innan du, så jag håller dig sällskap ganska länge i alla fall

• jennysnartfru

Nej du är inte ensam. Själv är jag BT-oholic. Kommer inte lämna BT i första taget.
    Tre veckor kvar för min del. Det är nästan så man kan börja räkna ner dagarna.
    Tänkte prova klänningen idag. Måste lämna in den för press snart. När lämnar ni in era förlovningsringar för polering? Tänkte lämna in våra på måndag.

• Gotland08

Om en vecka är vi på Gotland och förbereder festlokalen...De första gästerna är på ingång Kan inte fatta att det är dags!

Lycka till Q, vinterbrud och FruKnas ska bli så roligt att få se era bilder och höra om er dag.

Var inte orolig skottdagen, alla kommer nog skriva av sig och visa bilder. Själv är jag jättenyfiken på alla er här i tråden. Ikväll ska vi träffa vår vigselförrättare och kompis och gå igenom hur vi vill ha vigseln. Ska bli så kul!

• Skottdagen2008

jag har bokat tid med tjejen som kommer att kompa mig under mitt överraskningssolo till min m2b i kyrkan. är rätt så nervös för den sången ska ni veta. har i alla fall gått hos en sångpedagog 10 gånger så det känns lite bättre. min röst har utvecklats så att vi fick höja uipp låten ytterligare en tonart.

• jennysnartfru

Jag är sjukt nervös för brudvalsen.. Ska öva till låten i helgen. Får passa på när vi för en gångs skull har en lugn helg. Har blivit förkyld till på köpet. Tror det kom pga dålig sömn. Har haft en del oroliga drömmar om bröllopet. Känns i magen-nervositeten.

• Akvavit

jennysnartfru,
    Jag har också haft drömmar om bröllopet några nätter nyligen. Skyllde på fullmånen!

Brudvalsen kommer säkert gå jättebra, eller ska ni göra nåt speciellt? Vid det laget är ju allt det andra jobbiga över, ni har lite vin och god mat i kroppen och alla andra också....alla kommer tycka ni är vackra och duktiga oavsett hur det går!
    Och om han trampar dig på tårna är det bara att skratta åt det, då gör alla andra det också och tycker det är charmigt!

Skottdagen2008,
    Jag är verkligen impad att du ska sjunga, där kan jag verkligen förstå att du är nervös. Men du har ju hunnit med många lektioner nu, så det kommer säkert gå bra!!

• Thailand 08

Jag bara tänker på vad som kan gå galet!!champagne flaskan gårsönder i resväskan o förstör klänningen mm

• vinterbrud -08

I morgon är det en vecka precis, kan inte fatta att det är så nära nu. Har fortfarande inte blivit det minsta nervös, det kommer väl
    Lycka till alla i morgon!!

• Skottdagen2008

vi har gått på lektion för valsen då min m2b inte kunde valsa alls och vi har bara varit där 2 gånger à 2 tiommar och det känns hur bra som helst. Han för mig som han inte gjort annat och han var nästintill taktlös innan

jennysnartfru skrev 2008-01-25 12:58:11 följande:
    Jag är sjukt nervös för brudvalsen.. Ska öva till låten i helgen. Får passa på när vi för en gångs skull har en lugn helg. Har blivit förkyld till på köpet. Tror det kom pga dålig sömn. Har haft en del oroliga drömmar om bröllopet. Känns i magen-nervositeten.
  • Strawberryhoney

Nu har jag betalat brudbuketten... och coursaget samt att jag beställde en näbbbukett åt dottern som ville vara näbb.
    Hon skall ha 3 rosa gerbera med vit brudslöja och rosa band i skaftet och eventuellt lite runt blommorna.

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3