Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Onsdag morgon åker vi... lagom tills när vi andra blir dåliga m vi blir det. M2b klorinar allt nu och jag har tagit vitpeppar... vi får bara inte bli magsjuka nu!
Jag har oxå mått dåligt idag men inte spytt.Bättre det kommer nu o inte på planet!!
Qozze,
Håller tummarna för att ni klarar er från kräksjukan!! Idag åker ni, snart är det dags, lycka till och ha en underbar dag!!
Jag trodde att jag hae åkt på vintrekräksjukan igår. Kraftigt illamående och kunde inte äta på hela dagen. Idag känns det bättre. Hoppas det går bra för er Qozze att ni inte blir sjuka.
Kommer ni ha några "lekar" under bröllopsskålen? Vi skulle vilja göra något kul med bordsplaceringen. Inte bara ha en tavla där man ser vart alla sitter..
Åh nej, läser om magsjuka...hoppas att ni klarar er. Vi var HYSTERISKA innan. Barnen fick knappt gå ut!
Håller tummar och tår för att ni alla klarar er nu!
Urk - vill inte ens läsa om vinterkräksjukan. Är livrädd för att åka på nåt sånt nu så nära inpå bröllopet!!
Nu är jag klar med ALLA PROGRAM (vigsel- och festprogrammen + placeringskort), samt har printat bordplaceringskartor i A3-format och några A4. Puh!
Nu är det faktiskt bara det allra sista kvar att fixa. Småsaker mest samt köpa halvflaskor skumpa till att ha innan kyrkan, i bilen efter vigseln och på bröllopsnatten. Mycket skumpa blir det!
Nervositeten har lagt sig sen i måndags konstigt nog, men har varit jättemycket på jobbet. Nu ska jag fokusera på att varva ner.
Vi har haft planeringsmöte med vår fotograf för några dagar sen. Han var superbra (en bekant min m2b). Väldigt seriös och erfaren och har fotat många brudpar. Hans bästa tips var att slappa av på kortet. Ska bli roligt att se hur det går på fotograferingen!
Vi har inte planerat några lekar under brudskålen (eller middagen).
Hallå! Inga fler kräkningar har det blivit sen igår kväll, håller tummarna att vi ska klara oss med det lilla. Har skrivit ut bordsplaceringarna och packar nu det sista. Ville bara skriva ett litet inlägg innan vi drar i morgon. Kommer förmodligen inte att logga in igen förrän vi kommer hem (vet inte om det finns internet-kontakt där ute...) så det dröjer innan ni får veta hur vi har haft det.
Hur som helst, lycka till alla brudar både denna helg och nästa! Hoppas ni får helt underbara dagar! Nu är det nära - bara 4 dagar!!!
Igår var vi och provåt maten....sååååå gott! Det kommer bli superbra! Vi tog med oss vinerna vi ska ha till maten, och det funkar! Vi var i vår festlokal, och så hade de dukat så fint åt oss på ett litet bord mitt i ett vackert rum, med levande ljus och fina blommor! Jättetrevligt, jag kände mig som Lady i Lady och Lufsen på julafton när de får ett eget litet bord...
Sen satt vi ner med catering-mannen och festlokalansvarige och diskuterade igenom allt, det känns jättebra!! De hade jättebra synpunkter, de har ju genomfört ett antal bröllopsfester och har lite erfarenhet om vad som funkar och inte...
jennysnartfru ,
Vi kommer inte ha några lekar under brudskålen.