Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Nu har M2B blivit bortrövad av sina kompisar. Svensexan är i full gång
Oj vad det händer saker för alla.
Hippor,lysningar och bröllop. Lycka till igen alla.
Vi har 4 veckor kvar jämt idag. Känns som 4000 år typ
Enda positiva just nu förutom att det annars är bra med livet är at det är 1 vecka tills vi skall träffa kantorn och gå igeom psalmer/kyrkomusik med honom så att han vet vad han skall spela då vi skall gå in och ut och jag är så dålig på psalmer men vet att han sjunger riktigt bra så jag måste hitta en eventuell solosång åt honom så han kan både spela/sjunga den.
Hihi, nu har min m2b också rövats bort till svensexan. Han blev duktigt grundlurad i morse av sin egen chef så han hade nog inte en aning om vad som väntade. Får se när han kommer hem i natt och vad de har fått göra
Grattis och Lycka till till Sarah - Hoppas ni får en fantastisk dag!!
Och lycka till på lysningsfesten c_t!
Njut av att vara snygg i din nya svarta klänning
Själv räknar jag ner för fullt. Nästa lördag smäller det!
Måste bara få berätta om senaste hjärtinfarktsgrejen:
Jag ringde till kantorn som skulle vara i tjänst på vår vigsel för att diskutera igenom musiken. För det första verkade hon helt chockad över att jag ringde överhuvudtaget och sen visade det sig att hon inte kunde Mendelssons Bröllopsmarch! Vårt samtal slutade där och jag ringde i hysteri till min ena tärna som försökte lugna mig bäst hon kunde. Det hela slutade i att jag fick tag i en annan musiker som kunde spela istället. Det KAN inte vara nyttigt att planera ett bröllop!
aroma; låter rätt underligt med en kyrkomusiker som inte kan spela Mendelssohns brudmarsch. Jag hade blivit vansinnig (och fruktansvärt stressad). Tur att det löste sig!!
Ja, det är onekligen lite lätt nervpåfrestande det här med att ordna ett bröllop.
Usch vilket jäkla väder det blev idag - trist för de som gifter sig idag och jag hoppas det inte förstör något för dem!
Igår var det svensexa för min m2b.. så det ska bli spännande att se hur "liket" mår idag När dom hämtade honom hos min mamma (jag hade sagt att vi skulle till Sthlm på middag) fick han på sig en tyrolerdräkt (!), så hur den kvällen slutat ska bli intressant att höra
Ja då var man fru Vi fick en alldeles underbar dag som jag lovar att skriva mer om senare. Har ej fått några bilder än men jag har lagt ut en bild på buketten i alla fall. Nu ska jag återgå och mysa med min make
Sarah :GRATTIS!!och lycka till med äktenskapet
Nu har jag oxå fått min möhippa. Den började med att en mina kompisars pojkvän hämtade mig hemma iklädd zorro-outfit. Jag fick 10 min på mig att packa en väska med diverse prylar och med ögonbindel på så pkte jag bil ett tag och kom hem till en av mina kompisar där alla tjejerna var samlade. Vi åt champagnefrukost, skålade skrattade och hade väldigt roligt. Jag fick en tiara och väldans massa glitter. Första aktiviteten började med laserdome, sjukt kul, vi vann andra gånge över de andra två lagen. Efter det lunch hos en av tjejerna, sen satte vi oss i en taxi som tog oss till en sminkartist från face, jag fick lära mig att sminka mig. Superkul och jättefin blev jag. När vi var festklädda och nysminkade tog vi t-banan till ett drinkställe i gamla stan, där serverades tropiska drinkar och det var såå himla nice. Efter det så väntade libanesisk middag hemma hos en annan kompis och massor med sprit. Mycket fest blev det, vid halv tre var jag hemma igen, helt död men väldigt nöjd och lycklig, mina närmaste vänner var med och det gjorde mig lycklig. Idag är jag tokbakis. Ätit brunch med min tärna och gått lite på stan, men nu är det soffan som lockar.
Kram på er