• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • Sarah81

Akvavit. Nu är allt pyssel och inköp klart. tack och lov Jag har lagt in en något suddig bild på  borsplaceringarna i galleriet om du ville kika( Ni andra oxå för den delen).

• jennysnartfru

strawberryhoney
    Har din bästa vän haft en relation med din man? Hur uppehåller man en sådan vänskap utan att vara svartsjuk..?

• Strawberryhoney
    jennysnartfru skrev 2008-01-15 19:24:31 följande:
    strawberryhoneyHar din bästa vän haft en relation med din man? Hur uppehåller man en sådan vänskap utan att vara svartsjuk..?
    Haha nej ingen relation. Eller hon ville men det var mest en fyllegrej från hans sida. Jag råkade visst komma emellan.
    Jag är inte svartsjuk av mig. Vi är väl inga bästa vänner direkt men nog vänner men vi träffas väldans sällan.
    Min sambo var inte intresserad av henne som hon var av han och idag har hon ju snart 2 barn med sin sambo hon träffade kort efter jag började vara med min. Så det är ju en gammal historia.

Är alla kvinnor svartis? Inte jag och inte min m2b som t.om ätit middag med mitt ex i vårt ihus
  • pannkaka

är inte heller en tjej som är svartis...ser ingen poäng i det. Är bara en massa lidande för den som är det kan man tycka. Min m2b är inte heller det minsta svartsjuk...skulle aldrig kunna vara med någon som var det heller, vart med om tillräckligt med sånt. skönt att slippa ha det så

• Strawberryhoney
    pannkaka skrev 2008-01-15 21:17:44 följande:
    är inte heller en tjej som är svartis...ser ingen poäng i det. Är bara en massa lidande för den som är det kan man tycka. Min m2b är inte heller det minsta svartsjuk...skulle aldrig kunna vara med någon som var det heller, vart med om tillräckligt med sånt. skönt att slippa ha det så
    jo lagom är bäst av allting. Visst är det roligt om man är liiite men inte så man börjar lida i förhållandet av det. Jag är nog lagom och sambon med. Vi skämtar mest om det isåfall. Jag litar nog på honom till "98%" att han bara vill ha mig
  • jennysnartfru

Bra att inte vara svartsjuk. Jag kan bli det ibland, men inte med M2B. Hade en liten svacka i blrjan av förhållandet men det redde vi ut.

Någon som ska dansa brudvals, behöver inspiration till musik, gärna modern valsmusik.

• Strawberryhoney
    jennysnartfru skrev 2008-01-15 21:20:47 följande:
    Bra att inte vara svartsjuk. Jag kan bli det ibland, men inte med M2B. Hade en liten svacka i blrjan av förhållandet men det redde vi ut. Någon som ska dansa brudvals, behöver inspiration till musik, gärna modern valsmusik.
    Jag skulle gärna dansa men dansar som ett arlse
  • pannkaka

jag ställde den frågan igår med...om brudvals...vill ha musiken från Gudfadern! Riktig vals och alla känner igen den plus att vi älskar den vad tror ni?
    Har funderat på enya oxå...svårt med musik...vi har inte ens spikat framträdanden i kyrkan, känner lite panik måste jag säga...

• EdLi

Är (eller i a f var) totalt okunnig vad gäller dans, kunde inte ens bugga vilket alla verkar förvänta sig att man bara kan. En av anledningarna till att jag inte kan är nog att jag är kass på att följa ;)
    Men nu har vi gett oss in på att dansa wienervals på bröllopet, som tur är min blivande svärmor och hennes sambo danskunniga. Så nu efter 5 övningar börjar det faktsikt funka ganska bra. Gäller bara att klara av det med klänningen sen också. Vi skall dansa till shostakovish (eller hur det stavas) andra vals.
    (Desutom har jag börjat gå en buggkurs)

• pannkaka

har redan gått buggkurs och salsa...men vals vet jag inte. Men jag har dansat massor med styrdans i mina dar(trots att jag bara är 25 ) så det borde väl gå. Calle är en hejare på vals (mest enligt han själv) så vi får väl ta tag i övandet snart. Annars får jag be svärfar, yrkesmilitär, med massa banketter i ryggsäcken .

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3