Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
*hippad ska det ju stå såklart
Ja, bilen kom härifrån Avesta....den är jättegammal men väldigt väbevarad. Jag tror inte att han kör utanför kommunen, allra helst inte nu när det är vinter.
Ateljé Linslusen-vi har såååå svårt att välja bilder nu, Det blir mest svart/vita.
Bzzz,
Linslusen hade jättefina bilder på sin sida, gillar hennes morgongåvebilder, lite lagom tycker jag!
Mmm...det är ju problemet med såna fina bilar, de vill inte ta ut dem för långt, om ens alls, på vintern.
Pannkaka,
Kul med en liten hippa, det låter som en jättemysig eftermiddag!!
Jag har en gissning om när min hippa blir, för jag ska lura ner m2b till Stockholm den helgen för hans svensexa, så jag undrar om de inte passar på att plocka mig också då....
Länge sen man var inne nu (har dock tjuvläst lite snabbt nu och då). Det börjar närma sig med otrolig fart, börjar kännas lite nu. Är glad att det trots allt är en vecka kvar och inte bara en natt som för Sarah, det hade vi aldrig hunnit.
Hoppas ni får en underbar dag i morgon Sarah och vi längtar att få höra hur det var.
Bzzz, superkul att läsa om er dag, ni verkar ha haft det sååå bra. Och ni var jättefina!
Själva har vi haft massor med strul med hotellet som har vi måste reda ut. Den gamla ägaren har tydligen lämnat allt i en enda kaos (nu verkar han inte vara kvar heller - som tur är!), inget fanns dokumenterat och flera gäster hade inga rum som de hade bokat. Dessutom hade han dubbelbokat vårt bröllop med en stor skolklass som även dubbelbokats med ett bröllop helgen efter oss. Så nya ägarinnan (som för övrigt verkar vara superbra!) har haft ett litet h-vete att reda ut allt och flytta runt folk. Men nu känns det som det börjar bli styrsel på allt igen och vi har i stort sett allt klart. Hoppas att det flyter på nästa helg med. Men vi har varit ganska så oroliga eftersom det är så lite tid kvar. Vi hade ju tänkt att arrangera lite saker runt bröllopet men när gamle ägaren inte gick att få svar från så blev det viktigast att få kontakt och veta att vi var bokade (vilket inte heller var lätt). Men nu med nya ägarna har vi lyckats få till en brunch på söndag för alla gäster, vickning och hela menyn med viner spikade. Det blir kaffe och avec och tryffel till det - längtar!
pannkaka: Vilken mysig hippa! Grattis!
Lycka till alla som gifter sig imorgon.
Nytt för idag. träff med kantorn 27 januari för genomgång av musik.
lycka till de som giter sig imorgon! Hoppas ni får en underbar dag.
Nu har min m2b alldeles precis blivit hämtad för sin svensexa. Jag vet inte mycket av vad de ska göra med honom....Vet bara att han inte kommer tillbaka förrän imorgon.
Samma här, fast jag hoppas min kommer tillbaka i natt när krogarna stänger. Här är det riktig storm så jag hoppas de inte tänkt vara ute.
Och till alla som gifter sig idag: Ha en underbar dag!!!
Usch ja, vädret tänkte jag också på. Vet som sagt inte så mycket vad som ska hända men jag hoppas att de är så smarta att de har vädret i åtanke.
Och just det! Lycka till ni alla brudpar idag!
Lycka till Sarah!! Hoppas ni får en underbar dag!
Vilken underbar dag Bzzzz verkligen underbar!
Mysig hippa Pannkaka, sån skulle jag vilja ha
Sitter här med papiljotter i hela håret och laddar inför lysningen ikväll, provsmakat himmelska röran och redam tagit en huvudvärkstablett. Känns sådär....