Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Skriver samma som i din andra tråd, skaffa er en plan B. Finns inget i närheten där ni kan fotas? Kyrka, festlokal, annat fint hus/byggnad? Museum, värdshus...vad som helst där ni kan vara inne...?
ja... får tänka ut nån fin byggnad i närheten kanske som plan B...
ALLT blev som vi tänkt oss och mycket bättre. Faktiskt ingenting som inte blev som vi tänkt-verkligen häääärligt!!!!
Ateljé Barbro var KANON-klänningen är så fin och verkligen gjord med känsla och skicklighet. Tänker nog inte sälja den fast jag tänkte det först.
Vårat festprogram är inte med på bilderna. Ska ta och lägga in en bild på det. Det i galleriet är inbjudan.
Idag har vi fått kartorna med foton från fotograferingen-UNDERBARA!!!!!!!!!!! Kommer inte bli lätt att välja. Både utomhus och inomhus!
Bzzz Vad fantastiskt vackra ni var och ni verkar ju ha fått er drömdag.
Tänk på lördag är det min tur*längtar*. har lagt ut en bättre bild på bordsplaceringarna. Sen har jag även lägat upp eb bild på minaskor och strumpebandet jag knåpade ihop i går kväll.
Sarah81,
Ja nu närmar det sig med stormsteg...vad spännande det ska bli att se era kort sen, med din vackra blå klänning!! Läckra kängor förresten! Åker ni på någon bröllopsresa sen?
Vad ska du ha för frisyr och bukett?
Ju fler av oss här inne som gifter sig nu så börjar man inse att det snart är dags för en själv också. Herregud vad tiden har gått fort! Visserligen har jag ju över en månad kvar, men det är inte så mycket ändå!!
Efter jobbet idag ska jag träffa floristen och diskutera bukett, det ska bli jättekul! Jag har inte helt bestämt mig än, så floristen ska få ha lite åsikter också...
Nu har jag varit och pratat med floristen, det kändes jättebra!
Buketten kommer bli den här: home.gamman.se/akvavit/galleri/%7BECEE64C4-F83C-66EA-F19B-6F4194518B9E%7D.jpg
med cremevita och champagnefärgade rosor och massa ormhassel och hjärtan på tråd i trassel runt och grovt snöre. Dvs förhoppninsvis väldigt lik den på bilden...
Akvavit:
Min bukett var champangefärgade rosor med långt skaft. Jag hade dock inget ormhassel men däremot hjärtan på tråd. Har en sån fin bild från fotografen som jag ska lägga ut sen!!!
Akvavit:
Jag ska ha likadan bukett men med röda rosor i. Kul att se varandras bilder sen och se hur lika de blir bilden
Bzzz,
Ja just det, det syns ju på dina bilder. Kul, det ser ju bra ut!! Då borde min också se ok ut... Ser fram emot bättre bild på den snart! Vilken fotograf hade ni förresten?
Bilen ni åkte i, kom den från Avesta? Vad kostade den?
vinterbrud -08,
Ja det var ju det jag hade för mig att jag hade diskuterat den i tråden, att det var någon mer som skulle ha en sån. Ja, det ska verkligen bli kul att se resultaten!! Det är så svårt att veta hur ba floristen är, men det känns som om min fattade vad jag var ute efter. Jag hade ju fler bilder med mig, och på klänningen, så hon tyckte att den här skulle passa bäst till klänningen, och färg, fick hon i princip välja själv... Så det blir nog bra!
Bzzz: Otroligt vad fina Ni var! Grattis!!!
Själv har jag idag beställt min ring...fjärilar i magen för det blev inte alls i närheten av vad jag först bestämt..blev dessutom ett par tusen dyrare
Blev hipped av mina vänner här i umeå igår...först blev det upphämtning med champagne och sen blev det go-cart tävling. sen fick jag ansiktsbehandling och sminkning. Efter det blev det middag på restaurang och Vinprovning i två timmar på systembolaget...Fick en hel föreläsning om hur man kombinerar rödvin till mat. Mycket uppskattat. Sen myste vi på några drinkar på krogen. Precis en sån mysig kväll jag önskat mig. Oroar mig dock fortfarande för den "riktiga" hippan. Gissar på att det blir minst EN pinsam grej...Men jag får lita på att min syster är snäll