Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Det är flashback som har raidat FL http://www.flashback.info/showthread.php?t=572971&page=530 Vilka #¤%&%@ nötter!!!
Vad är det där flashback? Kollade in länken, men förstod inte.
Jaha nu var det måndagmorgon, trots att jag tagit examen och ska ha en månad av jobbsökande så känns det som för liten aktivitet, så jag ska läsa en kurs på uni under denna månad. Med start idag.
Ska bli kul faktiskt. Med mindre än en månad kvar till bröllopet så börjar man känna fjärilarna i magen.
Ska göra provuppsättning av mitt hår imorgon, det är då jag måste bestämma mig för vilken frisyr det blir.
Grattis igen Sarah81!
Roligt att höra att ni haft en underbar dag - ska bli roligt att läsa mer när du får tid att berätta mer!
Ja, nu är det bara FEM (5) dagar kvar tills det smäller för mig och övriga med datum 26 januari.
Vet inte hur ni andra som gifter sig på lördag känner er, men jag har varit hur lugn som helst och inte alls känt mig stressad - fram till NU! Urk; idag smällde det verkligen till jag har verkligen börjat bli NERVÖS! Kan inte sitta still och känner mig lite lätt "stirrig". Är mest stressad över att jag har glömt något viktigt och allt blir pannkaka på lördag, men förnuftmässigt vet jag ju att allt brukar ordna sig ändå!
Hjälp; tips på hur man lugnar ner sig?!
ANDAS
vinterbrud: Undrar jag med.Vissa dagr supertressad o andra hur lugn som helst
Ni som gifter er nu till helgen och ni som redan gift er, var ni lediga något innan?
Vi kommer inte behöva laga mat eller duka eller nåt sånt, men jag funderar ändå på att vara ledig, minst från och med onsdagen, kanske hela veckan. För att varva ner och fixa lite. Tror inte jag skulle göra så mycket nytta i alla fall på jobbet veckan innan....
HJÄLP! vi gifter oss oxå på lörd o ena dottern har spytt hela natten o en gång nu på fm!!! Å jag e förkyld!!! Hoppas inte vi andra åker på kräksjukan lagom t helgen!!!
Akvavit: jag e ledig fred bara för o varva ner. ska ju inte duka själv (får resturangen ordna) så jag ska bara ta d lugnt (o ha barnen på dagis!).
Nej!!! usch kräksjuka..Hoppas ni klarar er ifrån det
Akvavit: Jag ska vara ledig från onsdag och sen även vckan eftr bröllopet. Även fast vi inte ska på bröllopsresan då så tycket både jag och m2b att vi vlle vara lediga veckan efter, liksom gifta sig på lördagen och jobba på måndagen.. nä!