• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • Gotland08

Grattis till era hippor!

Din lät verkligen mysig Q. Just nu sitter jag vid jobbdatorn och försöker bestämma mig för vilka bilder jag ska ha i min SB. Inte lätt, speciellt eftersom upplösningen inte är den bästa...

• Strawberryhoney
    Qozze skrev 2008-01-13 13:23:56 följande:
    Varför tror du inte att du får någon hippa föresten?
    Oh jag har inte sådana väninnor jag umgås ofta med eller ens 1 ggr i veckan. Har knappt några alls. Sambon kanske får en svensexa men sen har han många manliga bekanta
  • EdLi

Här är en till som blev hippad igår.... Såååå kul!!!

Var nästan helt säker i fredagskväll att det skulle bli både svensexa och möhippa på lördagen aå jag hade lite svårt att sova. Vaknade sent på lördag morgon gick upp, åt frukost och tog det lugnt. Klockan passerade både tolv och ett då tänkte jag att det nog inte blir något, så vi åkte i väg och handlade (jag lite stressad i fall svensexagänget skulle komma för att hämta killen när vi var borta). När vi kommit genom halva affären hoppar hela tjejgänget fram bakom en hylla och tar på mig slöja och tiara. Vi går till bilarna och jag får en ögonbindel och blir förd till badhuset. Där får jag på mig en clownliknanade dräkt och får en simhoppslektion av två killar. Läskigt, lite pinsamt men roligt.
    Duscha, på med nya "fina" kläder och bindeln, sedan hamnade vi på make up store i ett köpcenter, och jag fick en jättefin partysminkning. Sedan kunde jag inte ha bindeln längre så jag fick blunda istället. Nästa stopp blev i en klubbstuga där min blivande svärmor väntade och hade en linedancekurs med oss.
    Efter ombyte till mina egna kläder och lite förfest hos en av tjejerna åt vipå en libanesisk restaurant innan det var dags att gå ut och fortsätta festa på krogen. En jätterolig dag, men är lite trött idag...

• Qozze

Fast det behöver ju inte betyda något. Jag umgås inte heller superofta med mina kompisar, men när vi gör det har vi skoj. Nu för tiden (när man har barn) får man vara glad om man ses en gång i månaden...

Strawberryhoney skrev 2008-01-13 13:48:28 följande:
    Oh jag har inte sådana väninnor jag umgås ofta med eller ens 1 ggr i veckan. Har knappt några alls. Sambon kanske får en svensexa men sen har han många manliga bekanta
  • Qozze

EdLi: Du verkar ha haft en jättebra hippa också! Simhopp låter riktigt häftigt, var det svårt?

• Strawberryhoney
    Qozze skrev 2008-01-13 14:06:46 följande:
    Fast det behöver ju inte betyda något. Jag umgås inte heller superofta med mina kompisar, men när vi gör det har vi skoj. Nu för tiden (när man har barn) får man vara glad om man ses en gång i månaden...
    Iofs vet man aldrig men jag tror inte det. Mina "vänner" är sådana som knappt säger grattis då man fyller år.
  • Thailand 08

Strawberryhoney: Sådanna "vänner" är inget att ha.Men vi finns ju här på BT :) Jag får inte heller nån hippa

• Qozze

Ja, då låter det förstås lite trist - vissa har helt enkelt svårare att dra igång saker och engagera sig än andra. Hur som helst så får du säkert ett alldeles underbart bröllop!

• jennysnartfru

Vad roligt att ni fått er möhippa. Häftigt med simhoppslektion. Tror jag och M2B kommer få vår möhippa och svensexa nästa lördag. Min tärna verkar lite hemlighetsfull angående nästa helg. Ser fram emot den faktiskt. Oroar mig inte för att bli utskämd. Drar mig inte för pinsamma saker.

• Strawberryhoney

Thailand 08 skrev 2008-01-13 14:42:24 följande:

Strawberryhoney: Sådanna "vänner" är inget att ha.Men vi finns ju här på BT :) Jag får inte heller nån hippa
    [/citat]

Jo jag kräver ju ingen hippa.Jag är ju ingen som dricker alkohol och ammar ännu minsta barnet som är 9 månader.
    Men det skulle vara roligt bara att få sig en lunch och omtanke så bara.
    Qozze skrev 2008-01-13 14:46:23 följande:
    [citat]
    Ja, då låter det förstås lite trist - vissa har helt enkelt svårare att dra igång saker och engagera sig än andra. Hur som helst så får du säkert ett alldeles underbart bröllop!
    Sant.
    Är iallafall glad åt er som har sådana trevliga riktiga vänner som ordnar en kul dag/kväll för er.
Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3