• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • Gotland08

Jag kan inte skicka några bilder eftersom de är skyddade men på hennes blogg kan du se några bilder där man inte ser vem jag är utan lite mer rygg och detaljer. Det är bara ett fåtal av alla de bilder hon tog men alltid något. Jag lägger länken i din inbox!

Det var verkligen roligt och många av bilderna är otroligt vackra. Både detalj och helhetsbilder. Förvånande nog är jag väldigt nöjd med två närbilder av min rumpa...det trodde jag inte innan vi fotade men eftersom min m2b älskar den ville jag testa och de bilderna blev riktigt, riktigt bra. Minst nöjd är jag med att jag inte har slingat mig på ett bra tag...tänkte vänta till frisören på Gotland och att jag gått upp två kilo över julen + svullen magen. Men det syns knappt, hon var duktig på att hitta bra vinklar

• Thailand 08

Attans jag räknade fel!! + 7 dagar till är det ju...

• Strawberryhoney

Inatt hade jag min första bröllopsmardröm
    Jag drömde att vi hade 30 minuter på oss. Jag hade inte klätt mig och inte fått hem ringarna ch inte fått hem blommorna.
    Ja 30 minuter hade jag på mig och kyrkan väntade med gäster och allt. Och gud hur jag såg ut. Jag skulle hämta den där jäkla ringen å buketten å min sambo var slö hahaha ja ojoj vilken dröm

• Qozze

Gotland: Hur många pappersbilder blir det till din box? Jag är mest nöjd med en närbild snett uppifrån och ner

Strawberryhoney: Vilken mardröm, fy! Min syrra berättade att hon också hade en mardröm. Hon håller nu på med våra festprogram. Hon drömde att det var bröllopsdag och att hon nte var klar med utskriftena, så istället för att vara med på vigseln sprang hon runt och kopierade och det slutade med att hon missade alltihopa för att försöka hinna med programmen. Jag menar sååå himla viktiga är de inte

• Gotland08

Det ingår 16st i priset men jag kommer nog beställa fler

• Strawberryhoney
    Qozze skrev 2008-01-10 18:32:44 följande:
    Gotland: Hur många pappersbilder blir det till din box? Jag är mest nöjd med en närbild snett uppifrån och ner Strawberryhoney: Vilken mardröm, fy! Min syrra berättade att hon också hade en mardröm. Hon håller nu på med våra festprogram. Hon drömde att det var bröllopsdag och att hon nte var klar med utskriftena, så istället för att vara med på vigseln sprang hon runt och kopierade och det slutade med att hon missade alltihopa för att försöka hinna med programmen. Jag menar sååå himla viktiga är de inte
    Nu tiltade BT så jag får igen skriva. Ja jag fattar inte när jag hade bara 30 minuter att göra mig iordning o prästen å alla väntade på bara mig å min sambo som inte gjort oss klara alls,å för att få ringen å buketten måste jag genom en massa hinder ....folk som tjatatad....Långsamma bilar och klockan tickade på och det var köer å allt. Haha usch vad svettigt det var i drömmen.
  • Qozze

Jag hade en liknande dröm för ett tag sen när alla jag hade bokat avbokade utom frisören som sa att jag kunde få 30 min på mig. Det hinner man ju inte göra en uppsättning på. Fotografen kune helt plötsligt inte komma och sminket fanns det ingen bokning längre för. Fy vad jobbigt.

• pannkaka

skönt att se att fler har konstiga drömmar...

Jag drömde nyligen att jag inte kunde gifta mig för att jag redan var gift!! panik fick jag såklart men jag har influensa just nu så jag skyller på febern.

Alla andra drömmar har jag nog avverkat. Så jag hoppas att det får bli lugnt nu framöver.

Jag hade inte tänkt göra någon SB. Har redan en liknande som jag gjorde när jag bodde i Oxford så det känns lite trist att göra en till. Har ni några tips på gåva till min blivande? Det står helt still här...

• MeddeM

Här är en till februari-brud... 23 är vårt datum, fler??
    Listan är lång nu och det börjar bli dax att fixa alla papper, de ska ju sättas ihop åxå
    Vilken in-ut gångsmusik har ni valt?? Vi funderar på de 2 klassiska: Mendelssohn och Brudkör ur Lohengrin, R Wagner... Ut blir det Änglagård...
    www.kyrkomusik.se/index2.php

Hej hopp...

• Akvavit

Hej och välkommen MeddeM!!
    Jag gifter mig samma datum som du, i Falun. Var kommer du gifta dig? Håller på för fullt med festprogrammet, ska börja med gästpresentationerna och bordsplaceringen lite smått. Vårt OSA går ut på söndag.

Vi kommer ha antingen "Brudmarch till Per och Anna" eller "Trollens brudmarsch" som inmarsch, spelas av fiolspelare som går med upp längs gången. Ut kommer vi på samma sätt ha "Trettonsdagsmarschen".

Vad har du mer kvar att göra?

Kopierar in den senaste (hoppas jag) listan på oss som hänger här, du kan väl lägga in dig själv?

Redan avklarade:
    ----------------
    080105 abbie80 (Örnsköldsvik)
    080105 Bzzz (Dalarna)
    080105 Trettondagsafton (Stockholm)
    080105 Wembi
    080105 jempan 0801 (Linköping)

Kvar:
    -----
    080119 sarah81
    080126 Qozze (Åre
    080126 ~vinterbrud~ (Stockholm)
    080126 FruKnas
    080129 Jensofia (Ishotellet, Jukkasjärvi)

080202 Gotland-08 (Visby
    080202 Vinterbrud-08 (Luleå)
    080202 Edli (Västra Götaland)
    080214 Thailand 08
    080216 jennysnartfru (Stockholm)
    080216 ja2007 (Strängnäs)
    080216 Strawberryhoney
    080216 Aroma (Gällivare)
    080218 Nanna_3000 (Ishotellet, Jukkasjärvi)
    080223 Akvavit (Dalarna)
    080223 Snöbrud08
    080225 c t (Ishotellet, Jukkasjärvi)
    0802?? Snöflinga76 (Kiruna)
    080229 Skottdagen 2008 (Kiruna)

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3