Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Det är Sarah som gifter sig den 19:e
Attans! då blir det väl FRU hippa när man kommit hem
och hur många har försvunnit, vore kul att höra hur deras bröllop gick.
idag ska jag till Make Up Store för brudsminkning.
Man kan aldrig vara säker
Köpt löshår som jag ska använda till håruppsättningen, äkta hår-700kr. Det tyckte jag var hyfsat billigt. Ännu en grej att bocka av från listan. Betställt en body från laredoute. Kommer om ca 1 vecka. Hoppas den blir bra, annars får det vara tror jag. Börjar bli lite less på allt vad planerande heter.
Sitter på jobbet. Har inte fått igång datorn än... Bilderna från SB har kommit, kom redan på fredagen och de är/verkar vara jättesnygga. Upplösningen på skärmen på jobbet är inte bra och det är svårt att se hur bra de verkligen är. Men av det jag ser blir det svårt att välja bilder
Nu har vi bokat ljud till ruinen och festlokalen, och DJ. Härligt ytterligare något i hamn...
Var är alla våra fruar... Är SÅ nyfiken.
Nej vad roligt att bilderna kommit! Kul att du är nöjd med dom
Själva har vi blivit av med vår toastmaster......
Någon som vill dela med sig av sin vigselprogramslayout?
Håller på med min nu.
Tänkte ha en presentation med namn på vigselförrättare, organist, solist, tärna, bestman och näbbar.
Såg ni bröllposbonanza igår??
Missade det, verkade vara delade meningar om programmets innheåll.
Jag tyckte det var ganska menlöst...måste säga att även bröllopstidningar ger väldigt lite. Det är samma sak hela tiden. Det borde finnas lite mer variation och inslag om dukningar, dekorationer och tips olika slag.