• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • Skottdagen2008

Nu har vi dukat ett bord hemma, dvs egen porslin och sånt, men som vi vill ha det med pyntet. finns bilder i mitt galleri.

• Sarah81
    provar snygga till mitt inlägg från igår

vad kul med en extrahippa GotlandGlad De "stal" min gubbe från jobbet i lördags och hade svensexa. han var tämligen färdig då de kom hem med honom.

Här börjar det i övrigt att vara smått panik , jag har båda mina småttingar sjuka. Vilket givetvis tar all min tid. och vi har en hel del småfix kvar.bla fick jag veta idag att ev ett par ej kommer för de gillarej någon av sambons bröder. Suck jag som hade klart hela bordsplaceringen och beställt maten...

Fick dock den definitiva menyn i dag och jag är supernöjd. För 160kr/kuvert får vi.
    ~Meny~
     Buffé
     Ötrmarinerad fläskfilé
    potatisgratäng

Baconinlindad kyckling
    pastasallad med curry och morotsmix

Västerbottenspaj
     Fetaostpaj
     Broccoli&baconpaj

Tapas
     Ugnsbakad annanas
    med chili & choklad
    Tomat med mozarella,
     basilika & rödlök
     Pestosnittar

Vitlökskräm
    Chilikräm
     Ädelostkräm

Lingonsalsa

Tv,å olika grönsallader
     Melonsallad
     Bröd & smör

Dessert
     Fransk chokladtårta
     med panatelles & grädde
     Citronpaj & grädde
     Bärblandning
  • ~vinterbrud~

Mums säger jag. Låter jättegott och vilket bra pris!

Blir mer och mer inställt på att det blir möhippa nu till helgen. Min bekantskapskrets ordnar ALLTID möhippor så jag lär inte komma undan. Bara det inte blir helgen innan bröllopet när det sista ska fixas... *frust*

• Skottdagen2008

Jag tror inte att det blir någon hippa för mig. Det finns inga helger som det skulle kunna funka på och sedan om det blir en hippa tror jag inte att alla mina vänner som kommer på bröllopet att alla kommer att vara inbjudna då jag inte tror min m2b är så fiffig att han kontaktar ev. hippaordnare och meddelar sånt.

• Strawberryhoney

Nu väntar jag svar från en fotograf som jobbar på en tidning. Fick veta av en annan på tidningen att han frilansar ibland så vi får se vad han svarar. Sett att han fotat förut. Han tar nog helt okej kort. billigt snyggt är bra

Var så nedrans irriterad igår på min dotters gudmor-min kusin. Hon lovade att skicka sin mamma som bor typ 10 min med bil ifrån oss med julklapp åt dottern vår (kombinerad födelsedagspresent)Ingen kom alls.

Nu när jag kollar hennes bilddagbok har hon varit hemma här över nyår men inte alls hört av sig till oss.
    Lika förut. Hon kommer aldrig aldrig aldrig. Inte ens till vår sons dop kunde hon komma för hennes kille måste ju jobba bla bla bla. Men hon kan fan åka till alla andra sina vänner här. Känns som jag vill bojkotta henne helt. nu fick hon ju ingen bröllopsinjudan per post men ett fint emailkort dock som hon knappast kollat upp. på min bilddagbok grattade hon inte ens till vår kommande vigsel fast jag skrivit om den.
    Hon är helt enkelt för enkel däruppe verkar det som.

För länge sen var jag på stan. då var hon där med sina vänner. Hon bara sa hej men kom ej fram å hälsade på min dotter eller nåt sen säger hon att min dotter nog vet att hon är gudmor ändå. Jaså...min dotter är 4 år och hon hälsar aldrig på så hur fan ska min dotter veta vem hon är då bara på ett kort. Där r din gudmor typ ha ha ha. aaah pucko.

Jag vill bojkotta nästans alla i min släkt på mors sida. De får mig att skämmas. (utom mina stackars arma föräldrar som är döda)

• Gotland08

Har bråttom som tusan...sitter på jobbet vår dator har kraschat...vet inte om den går att få igång. Över 8000 bilder och all bröllopsplanering, JIPPI! AHHHH lite panik har vi. SKriver mer imorgon, kram på er!

• pannkaka

men fy vad hemskt Gotland...Samma sak hände mig innan jul så jag vet hur det är. Hoppas att det löser sig!

• c t

Säger som pannkaka, det löser sig! Tat lugnt och ring en datorfirma

• Snöflinga76

Stort grattis till er som redan gift er! Längtar själv...

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3