Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Just ja, jag glömde nästan: Supergrattis till alla er som gifter er idag!!! Nu står ni snart där som man och fru! Vi vill höra allt om era bröllop sen, hoppas ni får er drömdag!
Grattis till alla som gifter sig idag
Pratade med min karl att jag vill göra en SB...Gissa om han vill ha en ?? hinner jag inte så får han fota själv på bröllopsdagens morgon
Någon här som ska ha lysning eller presentöppning då släkt och närmaste vänner får komma?
Vi funderar på att ha det dagen efter bröllopet. Många utav släkt som inte sett vår lägenhet. Vad ska man bjuda som är enkelt. Vi får hjälp av våra mammor med förberedelserna, som skönt är.
jennysnartfru: smörgåstårta är ju smidigt
Jag tycker dessvärre inte om smörgåstårta.
Gjorde jag inte heller förrän jag började göra min egen
Exotisk bricka då? Med kallskuret.Kassler rostbiff mm och potatis sallad...
Thailand08
tänkt tanken om kallskuret, kanske inte är så dumt.
får fundera lite till
ska prova mat på tisdag och tårta på lördag. Skönt att få bocka av lite fler moment
bocka av ja....känns bara som om jag glömt nåt *suck*
Bort med julsakerna nästa vecka
Förprogramera löne utbetalningar hela februari
Kontroll uppgifer till skatteverket