Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
ct.Din svarta är i samma modell som min brudis! Ska till sömmerskan i em.med båda mina klänningar ocg prova ordentligt.Brudklänningen behöver kortas av ca 30 cm.Har kännt mej lite stressad ,4 v kvar till resan,men hon hinner göra klart i nästa vecka :)
c t: Kanonfina klänningar, tänkte först ha en liknande brudklänning, den som du har i svart, men då var jag 1-2 strl större så min bak såg gigantisk ut så jag fick skippa den idén. Du är kanonfin i den svarta.
Aj; jag har fått världens nackspärr inatt (måste ha sträckt nacken i sömnen).
Kan knappt röra huvudet!
Jag är förresten helt säker på att min möhippa kommer ske antingen nu på lördag eller nästa lördag. Min tärna är bortrest och vägrar tala om när hon kommer hem. *misstänksam*
Hur gör ni bordsplacering på papper som sen ska vara i festlokalen?
Vad gulliga ni är! Tack jag älskar den svarta, det är en Forever yours kopia.
Vi tänkte rita det på en A1:a eller A2:a troligen för hand till större delen. Det måste ju vara stort så t.o.m. de med dålig syn hittar.
Aaa spännande!!
~vinterbrud~ skrev 2008-01-03 11:39:43 följande:
Nu har jag fått en att servera för hyfsad billig timpenning lite på 100 kr.
Så jag är nöjd.... Borde slippa undan med dryga 5-600 kr.
Hur många blir ni, en person lät ju väldigt lite.