• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • Skottdagen2008

Men då vill de nog ha 100 kr var i timen antar jag.

Strawberryhoney skrev 2008-01-03 14:26:27 följande:
    dryga 40 däromkring. Hon har nog att ta med sig hjälp om hon behöver.Både dotter el. svärdotter som brukar vara med om det behövs
  • Strawberryhoney
    Skottdagen2008 skrev 2008-01-03 14:30:52 följande:
    Men då vill de nog ha 100 kr var i timen antar jag.
    Nej det sa hon inget om alls dom andra är inte anställda till stöllet eller vad man säger. Hon bokade bara in sig själv
  • Strawberryhoney

vi ska inte ha mat eller så. Bara vigselkaffe och smörgåstårta.

• Skottdagen2008

Ok, det underlättar ju en hel del, vi ska ju ha middag osv.....

Strawberryhoney skrev 2008-01-03 14:33:28 följande:
    vi ska inte ha mat eller så. Bara vigselkaffe och smörgåstårta.
  • Strawberryhoney
    Skottdagen2008 skrev 2008-01-03 14:38:17 följande:
    Ok, det underlättar ju en hel del, vi ska ju ha middag osv.....
    Jo Jag har no skrivit att vi har bara ett litet bröllop utan sprit och pompa och ståt. Detta passar oss ....
  • Strawberryhoney

Nu funderar jag på att muta en kompis sambo som är bagare och matglad att baka bröllopstårtan. Jag kan bjuda dom på middag om han hjälper mig med tårtan Jag kan nästans säga nu att dom gör dom eftersom dom är oförskämt snälla.

Vem var det som skrev om hjärt tårta? tyckte ideén om en sådan tårta som är som två hjärtan i varandra var bra. Och rosa marispan eller vit bara på sedan.

ÅÅÅh vad kul och drömma... sen kan jag plutta ett brudpar i ena hörnet på hjärtat och ha texten över liksom... äsch svårt å förklara men jag ser den i mitt huvud

• c t

OK, jag har bestämt mig! Det blir en SB till min kära blivande make.
    Gud vad jag har fjärilar i magen!

• Qozze

Äntligen kom snön! En norrlänning som jag har längtat så länge. Vi hann se snö innan vi åker till Åre. Idag var jag ute och skottade för första gången denna säsongen

Strawberryhoney: Vilken fin bukett! Jag sliter mitt hår angående min, hittar ingen florist i Åre, bara begravningsblommor och företagsinstallationer. inte riktigt den stil jag vill ha. Blir nog till att hitt på nåt annat.

c t: Tråkigt att ni fått fler återbud. Men som de andra säger, var glad åt de som kommer. Jag har kommit över alla nej-tack (vi fick ett till för ett par veckor sedan) så vi blir nu 38 stycken och massor av barn mellan 1 och 18, 20 st!! Bra val med SB föresten, klart att din m2b ska få lite trevliga bilder att titta på! Det kommer att gå superbra!
    Vinträff vore roligt, hur man nu ska kuna pressa in den. Men det kan vi nog behöva, slappna av lite inför den stora dagen

Skottdagen2008: Vilken snygg dukning du har kommit på!! Jag snor nog några ideer av dig (vi har också svart, vitt, virött och silver som färger ).

Gotland: Lycka till med SB i morgon, är jättenyfiken på att höra hur det gick!

• Strawberryhoney
    Qozze skrev 2008-01-03 18:42:03 följande:
    Äntligen kom snön! En norrlänning som jag har längtat så länge. Vi hann se snö innan vi åker till Åre. Idag var jag ute och skottade för första gången denna säsongen Strawberryhoney: Vilken fin bukett! Jag sliter mitt hår angående min, hittar ingen florist i Åre, bara begravningsblommor och företagsinstallationer. inte riktigt den stil jag vill ha. Blir nog till att hitt på nåt annat.c t: Tråkigt att ni fått fler återbud. Men som de andra säger, var glad åt de som kommer. Jag har kommit över alla nej-tack (vi fick ett till för ett par veckor sedan) så vi blir nu 38 stycken och massor av barn mellan 1 och 18, 20 st!! Bra val med SB föresten, klart att din m2b ska få lite trevliga bilder att titta på! Det kommer att gå superbra!Vinträff vore roligt, hur man nu ska kuna pressa in den. Men det kan vi nog behöva, slappna av lite inför den stora dagen Skottdagen2008: Vilken snygg dukning du har kommit på!! Jag snor nog några ideer av dig (vi har också svart, vitt, virött och silver som färger ).Gotland: Lycka till med SB i morgon, är jättenyfiken på att höra hur det gick!
    Tack. Tycker den blir perfekt. Jag såg ju den färdigt med typ ris å brudslöja i och kände direkt att den inte alls såg ut som en gravbukett. Den var väldigt vacker. Och denna jag la in är väl de närmsta jag kan komma innan jag får den att fota själv

Tror jag sätter den på mina föräldrars grav sedan... får se
  • Gotland08

Kul med SB ct! Vem ska fota? Själv har jag lagt ner ytterligare pengar på underkläder...i tron på att det ska göra mig snyggare på bilderna och dölja det faktum att jag gått upp 2 kg och dessutom fått mens idag Hur i h¤*lvete kan man lyckas få det NU! skulle fått det i måndags, hade varit bättre, då hade värsta svullnaden lagt sig. Nåja, vad är en bal på slottet...

Vinkväll måste vi få till annars blir vi såna som bara snackar och aldrig fullföljer... Om vi pratar vardagar kan jag alla utom tisdagar och onsdagen den 23 januari. Fredagar så funkar 11:e, 18:e och 25:e januari.

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3