• Sarah81

Januari februaritråden 08 del 3

Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.

Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligtGlad

• Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3
  • Qozze

Såklart ska du ta bilder på den. Är supernyfiken. Fint att lämna den på graven också, det tycker jag absolut att du ska göra.

Ska åka och träna en stund men tittar in lite senare igen

Strawberryhoney skrev 2008-01-03 18:50:40 följande:
    Tack. Tycker den blir perfekt. Jag såg ju den färdigt med typ ris å brudslöja i och kände direkt att den inte alls såg ut som en gravbukett. Den var väldigt vacker. Och denna jag la in är väl de närmsta jag kan komma innan jag får den att fota själv Tror jag sätter den på mina föräldrars grav sedan... får se
  • Qozze

Snacka kan vi ju Jag kan inte nu på tisdag men annars funkar vardagar oftast bra. Helger/fredagar kan jag inte lova nåt, man vet ju aldrig när man blir hippad - har ju bara tre helger kvar och denna blir det nog inte eftersom m2b jobbar (om de inte har fixat barnvakt också förstås), då skulle jag bli förvånad!

• Strawberryhoney
    Qozze skrev 2008-01-03 18:53:47 följande:
    Såklart ska du ta bilder på den. Är supernyfiken. Fint att lämna den på graven också, det tycker jag absolut att du ska göra.Ska åka och träna en stund men tittar in lite senare igen
    Jag riktigt längtar tills 15.2 då den är klar så kan jag fota den sen. Vi förvarar den i kyl sen + coursaget såklart....en likadan vit ros som i min bukett då...

Jo jag tror nog på graven med den sen....
  • Bzzz

Nu börjar jag bli galet nervös....från att vara den coolaste av alla känns det nu som detta är ett skämt...haha...är det på riktigt eller bara på skoj tro?!?!? Jag fattar verkligen inte att jag om två dygn är fru och inte fröken mer
    Nu fixas det sista för att vara helt klart till imorgon. Då ska min m2b hämta sina kläder, jag ska fixa naglarna och sen ska vi till restaurangen och dekorera... Häftig känsla måste jag säga och snön har dessutom kommit. Härligt!

• Gotland08

Grattis, grattis, grattis Bzzz! Ska tänka på dig och alla 5:e januaribrudar. Kul med all snö, måste kännas fantastiskt

• Strawberryhoney
    Bzzz skrev 2008-01-03 20:50:48 följande:
    Nu börjar jag bli galet nervös....från att vara den coolaste av alla känns det nu som detta är ett skämt...haha...är det på riktigt eller bara på skoj tro?!?!? Jag fattar verkligen inte att jag om två dygn är fru och inte fröken mer Nu fixas det sista för att vara helt klart till imorgon. Då ska min m2b hämta sina kläder, jag ska fixa naglarna och sen ska vi till restaurangen och dekorera... Häftig känsla måste jag säga och snön har dessutom kommit. Härligt!
    grattis och lycka till
  • Strawberryhoney

YEEES liksom kan man ha mer tur... En vän till mig har en sambo som är bagare och han gör bröllopstårtan så gott som gratis *glad*

• Sarah81
    Bzzz skrev 2008-01-03 20:50:48 följande:
    Nu börjar jag bli galet nervös....från att vara den coolaste av alla känns det nu som detta är ett skämt...haha...är det på riktigt eller bara på skoj tro?!?!? Jag fattar verkligen inte att jag om två dygn är fru och inte fröken mer Nu fixas det sista för att vara helt klart till imorgon. Då ska min m2b hämta sina kläder, jag ska fixa naglarna och sen ska vi till restaurangen och dekorera... Häftig känsla måste jag säga och snön har dessutom kommit. Härligt!
    Ska tänka på er på lördag och jag önskar er en alldeles magisk dag
    Strawberryhoney skrev 2008-01-03 21:05:47 följande:
    YEEES liksom kan man ha mer tur... En vän till mig har en sambo som är bagare och han gör bröllopstårtan så gott som gratis *glad*
    Åh så kul ibland är det bra med kontakter

Idag blev allt så verkligt helt plötsligt. Vi fick hembesök av prästen och vi gick igenom vigseln och pratadeom äktenskapet. Det kändes jättebra. det känns verkligen som att det kommer att funka med vår präst. det kändes extra roligt att det är en yngra kvinna med humor

Nu börjar det kännas spännande bara två veckor kvar och en massa  småfix kvar. Ska bla lämna in klänningen för att pressas och köpa en massa små saker till frisyren  och så... så måste jag hitta ett fint album till min  secretbox-bilder...
  • Skottdagen2008

Gör det, BT är ju till för att dela av sig av sina idéer. Min m2b hade inte vetat alls hur jag tänkte mig så jag var lite nervös när jag hämtade honon till köket för att kolla. jag hade ju redan inhadlat allt så lite vågat var det ju. Han blev väldigt nöjd, tyckte det var mycket vintrigt och stilrent i våra färger. Hooh, annars vete tusan vad jag hade hittat på.

Qozze skrev 2008-01-03 18:42:03 följande:
    Skottdagen2008: Vilken snygg dukning du har kommit på!! Jag snor nog några ideer av dig (vi har också svart, vitt, virött och silver som färger ).
  • c t

Det är en amatörfotograf, har maialt över bilder till honom på sådant som jag tycker om. Nu ska vi bara hitta ett roligt ställe att vara på. Jag funderar på att vara hemma framför öppna spisen faktiskt.

Jag kan vina vilken kväll som helst. Tisdagar eller torsdagar är annars bra dagar

Bzzz vad spännande! Ska tänka på dig och alla andra 5/1. Mitt varmaste lycka till!

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3