Januari februaritråden 08 del 3
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Eftersom vår tråd gick i graven i natt tar jag mig friheten och startar en fortsättningstråd.
Visst inser ni tjejer att det här är sista tråden nu innan vi alla är gifta, tänk vad fort det går när man har roligt
Såklart ska du ta bilder på den. Är supernyfiken. Fint att lämna den på graven också, det tycker jag absolut att du ska göra.
Ska åka och träna en stund men tittar in lite senare igen
Snacka kan vi ju Jag kan inte nu på tisdag men annars funkar vardagar oftast bra. Helger/fredagar kan jag inte lova nåt, man vet ju aldrig när man blir hippad - har ju bara tre helger kvar och denna blir det nog inte eftersom m2b jobbar (om de inte har fixat barnvakt också förstås), då skulle jag bli förvånad!
Nu börjar jag bli galet nervös....från att vara den coolaste av alla känns det nu som detta är ett skämt...haha...är det på riktigt eller bara på skoj tro?!?!? Jag fattar verkligen inte att jag om två dygn är fru och inte fröken mer
Nu fixas det sista för att vara helt klart till imorgon. Då ska min m2b hämta sina kläder, jag ska fixa naglarna och sen ska vi till restaurangen och dekorera... Häftig känsla måste jag säga och snön har dessutom kommit. Härligt!
Grattis, grattis, grattis Bzzz! Ska tänka på dig och alla 5:e januaribrudar. Kul med all snö, måste kännas fantastiskt
YEEES liksom kan man ha mer tur... En vän till mig har en sambo som är bagare och han gör bröllopstårtan så gott som gratis
*glad*
Gör det, BT är ju till för att dela av sig av sina idéer. Min m2b hade inte vetat alls hur jag tänkte mig så jag var lite nervös när jag hämtade honon till köket för att kolla. jag hade ju redan inhadlat allt så lite vågat var det ju. Han blev väldigt nöjd, tyckte det var mycket vintrigt och stilrent i våra färger. Hooh, annars vete tusan vad jag hade hittat på.
Det är en amatörfotograf, har maialt över bilder till honom på sådant som jag tycker om. Nu ska vi bara hitta ett roligt ställe att vara på. Jag funderar på att vara hemma framför öppna spisen faktiskt.
Jag kan vina vilken kväll som helst. Tisdagar eller torsdagar är annars bra dagar
Bzzz vad spännande! Ska tänka på dig och alla andra 5/1. Mitt varmaste lycka till!